Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (48 minutter siden):

Cassidy Tvillingene synes at både røkelaks og røkeørret er veldig godt.🐟🐟🥰🥰

Hva med gravlaks? 😃

Hadde ikke prøvd det før jeg fikk en drøy kilo av pappan til svigerinna mi, hjemmelaga på selvfiska laks. Nydelig med store bokstaver ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (11 minutter siden):

Skulle hatt en kone som holdt en i øra matveien er så lett og gå forbi fiskedisken og rett til kjøttskapet ;) det jeg passerer er Pizzadisken :D da legges ett antall Ristorante Hawaii og Grandiosa Original i kurven :D 

Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut.😍😍🤩🤩

 

Duriello skrev (5 minutter siden):

Hva med gravlaks? 😃

Hadde ikke prøvd det før jeg fikk en drøy kilo av pappan til svigerinna mi, hjemmelaga på selvfiska laks. Nydelig med store bokstaver ❤️

Cassidy Tvillingene spiser gjerne gravlaks, så det sier vi ja takk til.🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut.😍😍🤩🤩

 

Cassidy Tvillingene spiser gjerne gravlaks, så det sier vi ja takk til.🥰🥰

Ja det gjør det Blir nok Grandiosa til middag på Lille Juleaften sånn som noen millioner av folk i dette landet gjør :) 😍😍🤩🤩

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (12 minutter siden):

Ja det gjør det Blir nok Grandiosa til middag på Lille Juleaften sånn som noen millioner av folk i dette landet gjør :) 😍😍🤩🤩

Her blir det stekt juleskinke med nystekt julebrød og grønnsaksstuing til på lille julaften, 1/4 del av skinka går med, så blir resten brukt som pålegg utover resten av jula. Kjekt å holde noen barndomstradisjoner i hevd.😄

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Duriello skrev (2 minutter siden):

Her blir det stekt juleskinke med nystekt julebrød og grønnsaksstuing til på lille julaften, 1/4 del av skinka går med, så blir resten brukt som pålegg utover resten av jula. Kjekt å holde noen barndomstradisjoner i hevd.😄

Ja det er viktig det pappa og jeg hadde som regel rester av julemiddagen pølser kjøttkaker  ribbe surkål og kålstuing på 1 og 2 juledag juleskinke på 3 juledag så var vi så lei at vi hadde pizza på 4 dagen :D 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...