Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Sviskepott skrev (4 timer siden):

Takker, bukker og neier. Du er hjertelig velkommen. :)  Vi kan lage et hvilested med gode divaner og puter/pledd borte i hjørnet her og jeg har satt inn to store stresslesser med massasje fra topp til bunn og det masseres forsiktig, middels eller "hjelp, få meg ut"-styrke. Veldig godt skal jeg si dere. Nyt. 

Oi du glemte og ta med  @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) disse er ekspert på og takke bukke og neie 😀

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden):

Dette er en fin tråd, ingen tvil om. 😊 Men denne tråden er jo på feil plass da. Hører mer under OT-baren.  😏

https://www.diskusjon.no/forum/63-ot-baren/

Det er mulig, men OT-baren er jo nærmest et spøkelsesforum👻 Særlig OT-kaféen (som alle sier er diskusjons chattetråd🫥) er jo et spøkelseshus👻 der bare folk som postet på diskusjon for 20+ år siden poster om ting som skjedde på diskusjon for 20 år siden 😑🫥

Så sånn sett er det best at denne tråden er her. 😊

@Sviskepott sjekket ut OT-baren først, men kom nok til samme konklusjon som meg, at det stedet er et spøkelseshus👻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (6 minutter siden):

Det er mulig, men OT-baren er jo nærmest et spøkelsesforum👻 Særlig OT-kaféen (som alle sier er diskusjons chattetråd🫥) er jo et spøkelseshus👻 der bare folk som postet på diskusjon for 20+ år siden poster om ting som skjedde på diskusjon for 20 år siden 😑🫥

Så sånn sett er det best at denne tråden er her. 😊

@Sviskepott sjekket ut OT-baren først, men kom nok til samme konklusjon som meg, at det stedet er et spøkelseshus👻

Da er vi enige om og være uenige. Jeg ser ikke OT-Baren som et hjemsøkt forum. 😐

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Entern skrev (1 time siden):

Ikke hjemsøkt mer stille & forlatt 🫥

Oki, men det var slik jeg oppfattet det i det du skrev. 🙄 Uansett, så er jeg fremdeles uenig, slapp av, skal ikke kverulere mer nå. 😊 Som jeg sa dette er en fin tråd, ingen tvil om, plassering er bare litt rar. 😃

 

Tilbake til det denne tråden faktisk er ment for:

Skulle ønske jeg hadde en tidsmaskin nå. Da hadde jeg reist til februar 2025. Det er da M3gan 2.0 skal komme ut.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (15 minutter siden):

Oki, men det var slik jeg oppfattet det i det du skrev. 🙄 Uansett, så er jeg fremdeles uenig, slapp av, skal ikke kverulere mer nå. 😊 Som jeg sa dette er en fin tråd, ingen tvil om, plassering er bare litt rar. 😃

 

Tilbake til det denne tråden faktisk er ment for:

Skulle ønske jeg hadde en tidsmaskin nå. Da hadde jeg reist til februar 2025. Det er da M3gan 2.0 skal komme ut.

😊👍

Fint å ha noe å se frem til 😊

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...