Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (Akkurat nå):

Tusen❤️takk 🐶😊 Håper du får en fin og koselig feiring 🥳

Takk for det 😊 søstra mi har forresten en finsk lapphund som heter Emmi og er utrolig fin 🥰 hun bor i Tromsø, så jeg ser dessverre både søster og hund altfor sjelden, men nydelig rase 💖🐶

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (8 timer siden):
लेगोस के बा 

 

रानी

     Jeg og google tolket det! ;) 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Riktig Godnyttårsaftenmorgen.😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰

Takker for det søte mennesker. :D Det samme tilbake til dere. 

Trippelure skrev (49 minutter siden):

God morgen og godt nyttår alle sammen 😊🥳 De beste ønsker for det nye året til alle hyggelige pratefolk fra valpen min og meg 🐶🥰🎉🥳

Edit: Jeg har likes igjen 🤩

Hurra for laikes-situasjonen og dere er begge velkomne til å kveile dere opp i mitt romslige fang og kose dere, ja sove litt om så er ønsket. 🤗 

God siste dag i dette året til alle. :) 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (11 minutter siden):

Takk for det 😊 søstra mi har forresten en finsk lapphund som heter Emmi og er utrolig fin 🥰 hun bor i Tromsø, så jeg ser dessverre både søster og hund altfor sjelden, men nydelig rase 💖🐶

Det er pene hunder 😍  Det er så mange pene hunder og jeg tenker allerede på å skaffe meg flere og lage et hundespann 🥰 

Sviskepott skrev (9 minutter siden):

Hurra for laikes-situasjonen og dere er begge velkomne til å kveile dere opp i mitt romslige fang og kose dere, ja sove litt om så er ønsket. 🤗 

God siste dag i dette året til alle. :) 

Takk for det 🥰 vi må kanskje ta en ekstralur i løpet av dagen. Ja, nå har du fått likes av meg 🤩🥳🎉👍🩵

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (4 minutter siden):

Hvis du ikke allerede har gjort det (jeg skippet noen sider), kunne du vist oss bilde av hunden din? Skulle gjerne sett ham/henne (?) 🥰

Njaaa, vet ikke 😬 er så redd for at folk skal kjenne meg igjen og så vet jeg ikke hvem de er og så får jeg sånn sosialangstnoia hver gang jeg går ut 😔 Kanskje jeg kan sende bilde senere en gang, eller i kveld når jeg har tatt et par drammer og gir faan 🤣 Men han ligner veldig i tegninger og farge som de brun/beige lapphundene 🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (51 minutter siden):

Njaaa, vet ikke 😬 er så redd for at folk skal kjenne meg igjen og så vet jeg ikke hvem de er og så får jeg sånn sosialangstnoia hver gang jeg går ut 😔 Kanskje jeg kan sende bilde senere en gang, eller i kveld når jeg har tatt et par drammer og gir faan 🤣 Men han ligner veldig i tegninger og farge som de brun/beige lapphundene 🥰

Ingen press, selvsagt 😊 kan jo sende på pm om du vil, men helt opp til deg, jeg har uansett en aning om hvordan han ser ut da :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (9 minutter siden):

Min påstand er at absolutt alle valper kan smelte mitt hjerte, kun fordi de appellerer til morshjertet mitt. 🥰

Definitivt, som en mann som blir helt 😍 av søte, nusselige valper 🥰

Gjelder forsåvidt også kattunger, lam, kje, kyllinger etc. 🥰

Endret av N-4K0
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Njaaa, vet ikke 😬 er så redd for at folk skal kjenne meg igjen og så vet jeg ikke hvem de er og så får jeg sånn sosialangstnoia hver gang jeg går ut 😔 Kanskje jeg kan sende bilde senere en gang, eller i kveld når jeg har tatt et par drammer og gir faan 🤣 Men han ligner veldig i tegninger og farge som de brun/beige lapphundene 🥰

Huff det skjønner jeg veldig godt 🥲🤗 synd det ikke finnes klemme-emoji her men her får du noe som ligner🤗

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (22 minutter siden):

Min påstand er at absolutt alle valper kan smelte mitt hjerte, kun fordi de appellerer til morshjertet mitt. 🥰

 

N-4K0 skrev (13 minutter siden):

Definitivt, som en mann som blir helt 😍 av søte, nusselige valper 🥰

Gjelder forsåvidt også kattunger, lam, kje, kyllinger etc. 🥰

Samme her 🧡🧡🧡🧡

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (2 minutter siden):

Jupp, alle former for smådyr/barnemennesker som søker mot en for å få hjelp, ly, kløing, mat, søvn
og alle ting som er ytterst nusselige og går rett inn i sjela mi og der blir de.
                      :D Jeg er alle nusseliges beskytter-Sviske! 

Ja det er jeg 100% enig i 😊🧡

Savner litt småguttene i oppgangen og den gamle nabokatten, håper alle tre har hatt en fin jul 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (2 minutter siden):

Jupp, alle former for smådyr/barnemennesker som søker mot en for å få hjelp, ly, kløing, mat, søvn
og alle ting som er ytterst nusselige og går rett inn i sjela mi og der blir de.
                      :D Jeg er alle nusseliges beskytter-Sviske! 

Det liker jeg å høre 🥰 Og jeg er sånn selv. Jeg elsker snegler med sneglehus og samlet de inn fra hagen og hadde de som kjæledyr da jeg var barn 🐌🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (2 minutter siden):

Håper du og valpen har en kjempekoselig nyttårsaften 😊🐶🧡

Tenkte litt på dere i går da jeg møtte en veldig blid og hyggelig middels størrelse krøllete hund 🐶😊

Tusen❤️takk, vi koser oss alltid så godt vi kan 🥰 Håper du også får en kjempekoselig nyttårsaften 🥳

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det liker jeg å høre 🥰 Og jeg er sånn selv. Jeg elsker snegler med sneglehus og samlet de inn fra hagen og hadde de som kjæledyr da jeg var barn 🐌🥰

Jeg likte å samle på insekter og smådyr som barn selv 🕷️særlig sånne som levde i vann 🪼🦐🦞🦀🐠

Ja sneglehus er kjempefine 🐌🧡

Trippelure skrev (1 minutt siden):

Tusen❤️takk, vi koser oss alltid så godt vi kan 🥰 Håper du også får en kjempekoselig nyttårsaften 🥳

Tusen takk🧡

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...