N-4K0 Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (30 minutter siden): Glemte du å poste den fredags-snutten din i går? Jeg savnet den 😜 Ja, vet du, jeg kom ikke på den før jeg nettopp leste dette 😝 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene sliter også med å få sove om sommeren, når det er altfor lyst, vi må henge svarte pledd foran vinduene hjemme om sommeren, spesielt når det er fint klarvær i Bergen. Jeg har noen lystette gardiner, de stenger ute det meste av lyset 🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): Ja, vet du, jeg kom ikke på den før jeg nettopp leste dette 😝 Du må ikke glemme det, det er en fin tradisjon 🐶🥰 Kan du ikke sette på en fast alarm hver torsdagskveld bare for å huske å poste den? PlisPlisPliiiiiis 😁😆 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Jeg skal prøve å huske på det - i mellomtiden for du den nnnnnnNU! 😁 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april N-4K0 skrev (8 minutter siden): Jeg skal prøve å huske på det - i mellomtiden for du den nnnnnnNU! 😁 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (12 minutter siden): Jeg har noen lystette gardiner, de stenger ute det meste av lyset 🐶🥰 Det er bra, men Cassidy Tvillingene synes at tropevarme er det aller verste med hele sommeren. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det er bra, men Cassidy Tvillingene synes at tropevarme er det aller verste med hele sommeren. Helt enig 🥳 Jeg er ikke noe særlig glad i varmere enn 24°C på dagtid. Kan tåle et par grader varmere om det er svalende vind. På natta vil jeg helst ikke ha det varmere enn 15°C. Jeg føler jeg koker bort og får hodepine. 18-23°C er best sommertemperatur på dagtid syns jeg 😁🐶🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april N-4K0 skrev (15 minutter siden): Jeg skal prøve å huske på det - i mellomtiden for du den nnnnnnNU! 😁 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆👍 Tusen❤️takk 😃🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig 🥳 Jeg er ikke noe særlig glad i varmere enn 24°C på dagtid. Kan tåle et par grader varmere om det er svalende vind. På natta vil jeg helst ikke ha det varmere enn 15°C. Jeg føler jeg koker bort og får hodepine. 18-23°C er best sommertemperatur på dagtid syns jeg 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene pleier å si at vi er fornøyde med 20 varmegrader om sommeren.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Helt enig 🥳 Jeg er ikke noe særlig glad i varmere enn 24°C på dagtid. Kan tåle et par grader varmere om det er svalende vind. På natta vil jeg helst ikke ha det varmere enn 15°C. Jeg føler jeg koker bort og får hodepine. 18-23°C er best sommertemperatur på dagtid syns jeg 😁🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at 20 varmegrader på dagtid og 10 varmegrader på nattestid er perfekte temperaturer om sommeren.😊😊 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at 20 varmegrader på dagtid og 10 varmegrader på nattestid er perfekte temperaturer om sommeren.😊😊 Helt enig, ikke for varmt, ikke for kaldt 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at 20 varmegrader på dagtid og 10 varmegrader på nattestid er perfekte temperaturer om sommeren.😊😊 N-4K0 skrev (1 minutt siden): Helt enig, ikke for varmt, ikke for kaldt Enig 😊😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Trippelure skrev (1 time siden): Helt enig 🥳 Jeg er ikke noe særlig glad i varmere enn 24°C på dagtid. Kan tåle et par grader varmere om det er svalende vind. På natta vil jeg helst ikke ha det varmere enn 15°C. Jeg føler jeg koker bort og får hodepine. 18-23°C er best sommertemperatur på dagtid syns jeg 😁🐶🥰 Enig 😀👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april N-4K0 skrev (1 minutt siden): Helt enig, ikke for varmt, ikke for kaldt Cassidy Tvillingene sier så sant så sant.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Entern skrev (1 minutt siden): Enig 😊😊 Entern skrev (Akkurat nå): Enig 😀👍 Cassidy Tvillingene er helt enige vi også. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er helt enige vi også. Enighetsgjengen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Entern skrev (4 minutter siden): Enighetsgjengen Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.♥️♥️ Jeg og Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. april Rapporter Del Skrevet 12. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå