Gå til innhold

Noen som vet hva dette er?


Malmern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selfuniverse skrev (8 minutter siden):

Jeg ville tatt den med til en biolog for å avklare om det kan være levninger fra utenomjordisk liv.

Look at this comedian!

Når starter standup showet ditt? 🤣

germanwhip skrev (5 minutter siden):

siden baguetten innehold kjøtt så tipper jeg det er brusk

Tenkte på det jeg også, forventet bare ikke det i wienerpølse. 

Uansett så var den ubehagelig å tygge på, full av pigger. 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Malmern said:

Uansett så var den ubehagelig å tygge på, full av pigger. 😜

kan ikke si at jeg har vært borti brusk med pigger før, som regel er de bare seige og nesten gummiaktige.

pigger får meg til å tenke i retning av noe frukt og grønt, men det er vel som regel tomat, paprika eller løk som er vanligst i pizzavariantene, ingen av de har pigger i sitt arsenal så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
germanwhip skrev (6 minutter siden):

kan ikke si at jeg har vært borti brusk med pigger før, som regel er de bare seige og nesten gummiaktige.

pigger får meg til å tenke i retning av noe frukt og grønt, men det er vel som regel tomat, paprika eller løk som er vanligst i pizzavariantene, ingen av de har pigger i sitt arsenal så vidt jeg vet.

Vurderer å kontakte Meny og høre hva det kan være,
ingen ting på ingrediensoversikten som tilsier at det skal være grønnsaksrester med pigger,
det kan være rester fra annen mattilbereding og det er ikke helt heldig for en butikk.

Lenke til kommentar
Just now, Malmern said:

Vurderer å kontakte Meny og høre hva det kan være,
ingen ting på ingrediensoversikten som tilsier at det skal være grønnsaksrester med pigger,
det kan være rester fra annen mattilbereding og det er ikke helt heldig for en butikk.

kan nok være en ide, kanskje de finner ett svar på det.

men har sett en og annen artikkel i avisene de siste årene over ukjente ting i maten, og det er litt bingolotto om en finner ut hva det var. ene gangen var det vel en skrue, så da slapp de DNA-testing

  • Liker 1
Lenke til kommentar
germanwhip skrev (5 minutter siden):

kan nok være en ide, kanskje de finner ett svar på det.

men har sett en og annen artikkel i avisene de siste årene over ukjente ting i maten, og det er litt bingolotto om en finner ut hva det var. ene gangen var det vel en skrue, så da slapp de DNA-testing

Sendte en henvendelse nå,
så får vi se hva de sier.

Det er ihvertfall ingen tvil at det er snakk om noe biologisk og ikke noe fra jernvaren. 😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...