Gå til innhold

Få inn BBC (UK) via Parabol?


Anbefalte innlegg

Hallo! Lurte på om det er mulighet å få inn England sine BBC kanaler via parabol her i Norge? Her jeg bor nå er det parabol men trenger den egentlig ikke, han som bodde her før hadde den innstilt til Polsk TV så lurte egentlig på om jeg stille den inn til Britisk TV? Vist det er mulig kan noen hjelpe meg med grader og oppsett? Bor rundt Hamar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

For 5-6 år siden, byttet BBC (og ITV ) satelitt(er), noe som gjorde at fotavtrykket til satellitten ble mye mindre, og først og fremst for UK. Det betydde at mange engelske=ex-pats som bodde i Spania, mistet det å kunne se engelsk TV.

Nå har jo Internett gjort det mulig, om det er pirat eller engelske BBC/ITV vet jeg ikke.

Det meste er jo tilgjengelig på nett i dag, på en eller annen måte. Man bør nok bo ganske nærme UK=Stavanger og ha en stor parabol for å få inn noe fra de(n) nye satellittene. Sånn er det bare. 
Allente sender de norske, svenske, danske og finske kanaler på Telenor sin satellitt. Alle er kryptert. Norsk boks vil gi deg SVT, DR og dansk TV2 i tillegg til de norske kanalene.

Inkludert 3 BBC kanaler.

Endret av Kjell Olaf Winther
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...