GĂ„ til innhold

Noen som synes det er for mye pervoer i samfunnet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det Ä gifte seg er et mÄl for folk som liker andre

Ser ikke hva BDSM og flerkoneri har noe med et normalt samfunn Ä gjÞre. FÞles bare ut pÄ primitivt nivÄ pÄ tilbakestÄende folk med lav IQ og slikt.

Og incel bevegelsen var laget av en feminist sÄ begge er like dane der, som sangen "Two tribes" av "Frankie goes to Hollywood" sier. Og jeg har vÊrt gjennom slikt degenerert samfunn sÄ det nytter ikke Ä bruke den pÄ meg.

Uansett problemet ligger med Terminally Online folk som ikke gĂ„r pĂ„ skole, som ikke vil lĂŠre seg en ferdighet men som er dovendyr hverdag. Å vĂŠre dum i helger og ferier er sunt, men hverdag er mentalt lav IQ mĂ„l bare. Noe som ateister i USA sikkert elsker fordi de ser ut som bomser i det landet med to parti systemet.

Uansett hva tenker du?

Endret av JarlspÄtaket
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Krig og fred skrev (10 minutter siden):

Er dette parodi? 

Nei. Fordi jeg fikk alltid lÊrebÞker om hvor lykkelige prostituerte er som er seg selv og prester er pripne og kjedelige. SÄnn jeg ble lÊrt pÄ videregÄende. Men tror det er bedre Ä grÄte over Ä bli overarbeidet enn Ä leve i et hÞl og grÄte der (Hvis noen hele tatt har sett filmen "Requiem for a Dream" og slikt), hvis jeg skulle hatt valg her. En bil, en familie og et liv som har verdi.

Tull er greit i helger og ferier men ville aldri vÊrt sÄ terminally online at jeg gir opp alt for at Toleranse brigaden skal si hva som er greit eller ikke. Dessuten er de ikke engang tolerante, de er bare tankies og en blÞff

Men dette er en bra parodi :)

Endret av JarlspÄtaket
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
JarlspÄtaket skrev (19 minutter siden):

Det Ä gifte seg er et mÄl for folk som liker andre

Ser ikke hva BDSM og flerkoneri har noe med et normalt samfunn Ä gjÞre. FÞles bare ut pÄ primitivt nivÄ pÄ tilbakestÄende folk med lav IQ og slikt.

Og incel bevegelsen var laget av en feminist sÄ begge er like dane der, som sangen "Two tribes" av "Frankie goes to Hollywood" sier. Og jeg har vÊrt gjennom slikt degenerert samfunn sÄ det nytter ikke Ä bruke den pÄ meg.

Uansett problemet ligger med Terminally Online folk som ikke gĂ„r pĂ„ skole, som ikke vil lĂŠre seg en ferdighet men som er dovendyr hverdag. Å vĂŠre dum i helger og ferier er sunt, men hverdag er mentalt lav IQ mĂ„l bare. Noe som ateister i USA sikkert elsker fordi de ser ut som bomser i det landet med to parti systemet.

Uansett hva tenker du?

Jeg tenker at alle som forsĂžker Ă„ sanksjonere folks seksualitet gjĂžr det utifra misunnelse.

• Liker 8
Skrevet
JarlspÄtaket skrev (23 minutter siden):

Nei. Fordi jeg fikk alltid lÊrebÞker om hvor lykkelige prostituerte er som er seg selv og prester er pripne og kjedelige. SÄnn jeg ble lÊrt pÄ videregÄende. Men tror det er bedre Ä grÄte over Ä bli overarbeidet enn Ä leve i et hÞl og grÄte der (Hvis noen hele tatt har sett filmen "Requiem for a Dream" og slikt), hvis jeg skulle hatt valg her. En bil, en familie og et liv som har verdi.

Tull er greit i helger og ferier men ville aldri vÊrt sÄ terminally online at jeg gir opp alt for at Toleranse brigaden skal si hva som er greit eller ikke. Dessuten er de ikke engang tolerante, de er bare tankies og en blÞff

Men dette er en bra parodi :)

Hva heter disse lĂŠrebĂžkene du nevner? Skulle gjerne sjekket de ut.

Ellers forstÄr jeg helt Êrlig ikke hva du mener, og kan ikke gi min mening pÄ noe av det.

• Liker 4
Skrevet (endret)
KrĂžvel Vellevoll skrev (7 minutter siden):

Hva heter disse lĂŠrebĂžkene du nevner? Skulle gjerne sjekket de ut.

Ellers forstÄr jeg helt Êrlig ikke hva du mener, og kan ikke gi min mening pÄ noe av det.

NÄr jeg husker mer. SÄ var det en dame som drev med flere menn bare, altsÄ cuckold opplegg kan man si, og en prest som skulle hjelpe henne. SÄ spurte dama om han kunne bli med. Bare for Ä kÞdde med presten.

Uansett dette blir sett pÄ som moralskt ok er litt av mitt problem. At folk blir terminally online, dumme, slÞve. Er god grunn at mange som ikke gÄr pÄ skole er avhengig av slikt rÊl, det er det man kalles for Terminally Online folk

Er et liksom liberalt syn pÄ verden at alt er greit, alt er lovt hovedsaklig. Men husker egentlig ikke hva den het, husker bare at vi hadde lÊrestoff om det som var sykt teit.

Endret av JarlspÄtaket
Skrevet (endret)
Krig og fred skrev (2 minutter siden):

Men det er jo du som ikke husker lÊrebÞkene du selv hadde pÄ skolen?

Jeg husker en fortelling som vi hadde i skolen for lenge siden, ogsÄ var jeg sykt deprimert da sÄ tilgi meg for at jeg ikke husker det der og da. Kan si at det ikke var Albertine fortellingen. Som gÄr mer ut pÄ Temperance Movement i USA og verden "eller tror det hadde noe med det".

Uansett, jeg mener at folk blir slÞve av at de synes Ä gÄ pÄ dumme youtube videoer eller drive med slikt 24 timer i dÞgnet er mer nyttig enn Ä gjÞre noe som har verdi. Er liksom det jeg synes er teit, det er liksom blitt sett pÄ som attraktiv Ä minske IQ pÄ folk.

Endret av JarlspÄtaket
Skrevet
JarlspÄtaket skrev (23 minutter siden):

Jeg husker en fortelling som vi hadde i skolen for lenge siden, ogsÄ var jeg sykt deprimert da sÄ tilgi meg for at jeg ikke husker det der og da. Kan si at det ikke var Albertine fortellingen. Som gÄr mer ut pÄ Temperance Movement i USA og verden "eller tror det hadde noe med det".

Uansett, jeg mener at folk blir slÞve av at de synes Ä gÄ pÄ dumme youtube videoer eller drive med slikt 24 timer i dÞgnet er mer nyttig enn Ä gjÞre noe som har verdi. Er liksom det jeg synes er teit, det er liksom blitt sett pÄ som attraktiv Ä minske IQ pÄ folk.

Virker som du har en generell fÞlelse av at det er noe feil et eller annet sted i samfunnet, men at du har litt problemer med Ä ordlegge deg. Folk synes at det Ä se dumme youtube videoer er mer nyttig enn Ä gjÞre noe som har verdi? Er det attraktivt Ä minske IQ pÄ folk? Det blir mange spÞrsmÄl av dette. 

Hvis du er frustrert over at folk liker Ä kaste bort tiden sin pÄ meningslÞse ting sÄ er det vel slik folk er generelt tror jeg. Jeg husker jeg irriterte meg grÞnn over at folk satt og sÄ pÄ Robinson og Farmen da jeg var yngre, og mente de burde gjÞre mer konstruktive ting. Folk er forskjellige, du fÄr gjÞre det du mener er konstruktivt ogsÄ fÄr andre gjÞre de de mener er konstruktivt. Man kan ikke velge hva man vil gjÞre her i livet, man bare vil de. 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
10 minutes ago, JarlspÄtaket said:

Samfunnsproblem. Mange er for over eksponert av alt mulig. Alt for mye trykk fra jobb, media, random ting som tar unÞdvendig plass. Helsevesenet er overbelastet, som gjÞr det enda verre igjen.. Ikke rart man blir slÞv og sliten. 

17 minutes ago, JarlspÄtaket said:

Uansett dette blir sett pÄ som moralskt ok er litt av mitt problem.

Hva som er moralsk er relativt. Eneste vi kan gjÞre er prÞve Ä hjelpe de uskyldige. 

Anyway, aner ikke hva som skal diskuteres her, haha. 

1 hour ago, JarlspÄtaket said:

Om det er USA du babler om, sÄ er det vel enorme klasseskiller der. Ikke lett Ä fÄ gjort noe nÄr skolen/familien/nabolaget svikter. Som alle de skoleskytingene beviser. Alt er kaos, og man blir ikke lÊrt opp til hvordan man skal lÊre seg ting eller klare seg selv. 

27 minutes ago, JarlspÄtaket said:

SĂ„ spurte dama om han kunne bli med. Bare for Ă„ kĂždde med presten.

Hva var responsen? Var det noe poeng med det ? Men siden det var om en prrest sÄ var det sikkert et tilfeldig udugelig bibelvers som kan tolkes pÄ alle mulige mÄter. 

1 hour ago, JarlspÄtaket said:

SÄlenge alle er med frivillig, sÄ whatever? Blir det ikke enda verre moralsk Ä bedÞmme de som driver pÄ med slikt. 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...