Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smitte ved oralsex


Gjest cc9d9...5eb

Anbefalte innlegg

Gjest cc9d9...5eb

I fylla fikk jeg utført oralsex av en kvinne som jeg traff på byen, vi bodde på hotell. Hun var i fra Europa, men ikke hvor. Detirriterer meg at det ikke ble brukt kondom , hadde spart meg for mye stress🙈. Jeg leser litt på nett, og det spriker ved hvor stor grad sykdommene smitter ved oralsex. Noen plasser leser jeg at sjansene er minimale, mens andre steder står det alltid finnes en viss sjanse for smitte her. Jeg kjenner en sykepleier som sier at sjansen ikke er veldig store, og at jeg børe ikke stresse så veldig. Jeg bør se det litt an, og teste meg om jeg får noen symptomer. 
 Hva er egentlig sjansen her? 

Jeg følger med som en hauk for å sjekke om det skjer noe med vetle-karen her. Jeg får vel bare ta å teste meg en av dagene. Jeg får vel ikke fred i sjelen før jeg gjør det. 

Anonymous poster hash: cc9d9...5eb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-7vnJA0D1

Ok. Takk for svar. Jeg kom ikke i munnen på hun nei, det husker jeg godt. 
 

Det hele er et sjansespill uansett, det eneste en kan håpe er at hun ikke var smittet. Det eneste som kan gjøres er å ta seg en test, og håpe at smitte ikke skjer. 

Endret av Slettet-7vnJA0D1
Lenke til kommentar

Som sagt så er det mange variablar, der sjansen for smitte blir større jo lengre ein er eksponert og dermed støtre sjans for at virus kan bli overført og finne grobotn på deg. Det er heller ikkje slik at du nødvendigvis blir smitta sjølv om ho skulle ha alle kjønnssjukdommane. 

Det er uansett ikkje så mykje du kan gjere no utanom å slappe av, følge med, og teste deg. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest cc9d9...5eb skrev (På 21.10.2023 den 7:26 PM):

I fylla fikk jeg utført oralsex av en kvinne som jeg traff på byen, vi bodde på hotell. Hun var i fra Europa, men ikke hvor. Detirriterer meg at det ikke ble brukt kondom , hadde spart meg for mye stress🙈. Jeg leser litt på nett, og det spriker ved hvor stor grad sykdommene smitter ved oralsex. Noen plasser leser jeg at sjansene er minimale, mens andre steder står det alltid finnes en viss sjanse for smitte her. Jeg kjenner en sykepleier som sier at sjansen ikke er veldig store, og at jeg børe ikke stresse så veldig. Jeg bør se det litt an, og teste meg om jeg får noen symptomer. 
 Hva er egentlig sjansen her? 

Jeg følger med som en hauk for å sjekke om det skjer noe med vetle-karen her. Jeg får vel bare ta å teste meg en av dagene. Jeg får vel ikke fred i sjelen før jeg gjør det. 

Anonymous poster hash: cc9d9...5eb

Nei, det er bare om hun har lang utviklet sykdom for den farlige Aids og det hadde du sett.

Det som er utsatt er det ufarlige Herpes viruset og i mindre grad HPV men det er muligens bare farlig for menn om du slikker henne, Michael Douglas fikk det, men alle vet at han også røyket hyppig sigar.

For ikke å skremme, HPV er noe mange har og få får kreft av dette. Men noen får det, feks en stor grunn til livmorshals kreft hos kvinner.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest cc9d9...5eb

Hei

Jeg var på hudavdelingen på sykehuset, og tok både urin og blodprøver. Heldigvis har alle prøver vært negative, men de ville at jeg skulle komme tilbake om 2.5 mnd for å ta kontrollprøver av blodprøvene. Selv om at de mente at sjansene for at det skal være noe er veldig usannsynlig.. 

Anonymous poster hash: cc9d9...5eb

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest cc9d9...5eb

Mmmm, ser at jeg fått en smule helseangst av dette styret her.  Spesielt med tanke på venting på tid (testvindu 12 uker) til å ta kontroll av blodprøver (syfilis og hiv). Tanken på syfilis-smitte er ikke veldig appellerende, har nok googlet og lest litt for mye om symptomer og stadier. Lest litt mye om behandlingsprogrammet til personer som har kommet inn til sykehus for behandling av sykdommen. Kan ikke si at det var veldig lystig lesningen🙈.
Dette resulterte i at jeg tok en hurtigtest på syfilis som heldigvis var negativ, og jeg har heller ingen symptom enda på sykdommen.. Jeg tok også en kontrollprøve av urinprøven, venter på svar på den.

Jeg skal en tur innom fastlegen i neste uke, og jeg får diskutere videre dette med han da.. Jeg kjenner at jeg stresser litt for mye med dette her, ført til stress-nakke og hodepine🙉

Anonymous poster hash: cc9d9...5eb

Lenke til kommentar
Gjest cc9d9...5eb skrev (6 timer siden):

Mmmm, ser at jeg fått en smule helseangst av dette styret her.  Spesielt med tanke på venting på tid (testvindu 12 uker) til å ta kontroll av blodprøver (syfilis og hiv). Tanken på syfilis-smitte er ikke veldig appellerende, har nok googlet og lest litt for mye om symptomer og stadier. Lest litt mye om behandlingsprogrammet til personer som har kommet inn til sykehus for behandling av sykdommen. Kan ikke si at det var veldig lystig lesningen🙈.
Dette resulterte i at jeg tok en hurtigtest på syfilis som heldigvis var negativ, og jeg har heller ingen symptom enda på sykdommen.. Jeg tok også en kontrollprøve av urinprøven, venter på svar på den.

Jeg skal en tur innom fastlegen i neste uke, og jeg får diskutere videre dette med han da.. Jeg kjenner at jeg stresser litt for mye med dette her, ført til stress-nakke og hodepine🙉

Anonymous poster hash: cc9d9...5eb

Syfillis kan behandles enkelt «tidlig» med antibiotika, hiv får du sjelden fra oralsex. Ikke vanlig å blø i munnen og jenter med munnsår bil vanligvis ikke ha sånn sex. Tror du overreagerer litt.

La det bli lærdom og avstå eller ha kondom neste gang.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest cc9d9...5eb

Du har  nok helt rett i det, at det er fantasien som spiller meg et puss. Jeg har fått en smule kraftig bondeangeren som kommer og går….. det er vel bare jeg som er en smule flau over å ha satt meg i en slik situasjon… 

Anonymous poster hash: cc9d9...5eb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...