Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Utroskap?


Anbefalte innlegg

Når din partner fantaserer, og utfører runking sammen med en av samme kjønn... Er ikke det utroskap? Han sier han tenner på å se andre menn... Hva om jeg hadde gjort det samme? Gjort dette med en annen mann, jeg tenner ikke på damer....da hadde det blitt tatt for utroskap... Dette gnager meg så jævlig at jeg snart går ut av dette forholdet 😭 jeg elsker min mann, men han elsker vist ikke meg nok til å kun ha intim kontakt bare oss to 😭 hva gjør jeg? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke så viktig hva vi tenker her på forum, og viktigere hva du føler i dette.

Ta en prat med mannen din, og se gjennom mulighetene dere har. Han har åpenbart et behov, når han gjør dette med andre.
Så må dere finne ut om dette er såpass problematisk at det er umulig å fortsette,  eller om det går an å finne riktigere premisser for det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Fruentilmannen skrev (8 minutter siden):

Om mannen er glad i deg, kutter han den kontakten... Du må ikke godta å være nr 2...er dere gift? Ta ut separasjon, flytt ut til han har funnet ut av dette. Du ender i en desperasjon om du ikke allerede er det... Tenk på deg selv

Helt riktig. 

Ja, det er selvsagt utroskap. Ikke la deg bli manipulert gjennom forsøk på rettferdiggjøring av typ; godtar du ikke dette, så er det du som har problemet..ikke jeg..)

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (5 minutter siden):

Hvis du mener dette er et brudd på kontrakten så gjør det du må gjøre, men hva har sex med kjærlighet å gjøre egentlig ? Egentlig fint lite tror nå jeg. 

Sex kan være et uttrykk for kjærlighet. Det er ofte sterke følelser knyttet til sex. Kanskje ikke for deg, men for andre kan det ofte være slik.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Markiii skrev (18 minutter siden):

Sex kan være et uttrykk for kjærlighet. Det er ofte sterke følelser knyttet til sex. Kanskje ikke for deg, men for andre kan det ofte være slik.

Åpenbart, men ikke nødvendigvis, så som sagt, regnes det som et grovt brudd på kontrakten så får TS gjøre som TS vil, men om de fremdeles er glad i hverandre så kan det vel diskuteres om denne andre parten her kan få et utløp for sine seksuelle følelser, ja siden TS liker dudes så kan hu vel kanskje bli med runkeringen ? Det er verdt å snakke om i det minste, sex er ikke automatisk kjærlighet. 

Lenke til kommentar
Dame skrev (21 timer siden):

Når din partner fantaserer, og utfører runking sammen med en av samme kjønn... Er ikke det utroskap? Han sier han tenner på å se andre menn... Hva om jeg hadde gjort det samme? Gjort dette med en annen mann, jeg tenner ikke på damer....

Lite du får gjort med det som har skjedd. Anbefaler dere å kommunisere om veien videre. Hvis han liker menn og du liker menn, har dere jo det til felles, så kanskje dere kan finne dere noen å ha trekant med.

Lenke til kommentar
Gjest f1f26...c18

Jeg føler at å runke sammen med en av samme kjønn ikke er like ille som sex med motsatt kjønn. Men det er opp til deg å finne ut hva du kan godta og diskutere dette med partneren din.

Anonymous poster hash: f1f26...c18

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest 9c766...5e7

Hvis du runker sammen med samme kjønn så har du litt gay i deg imo. Hilsen en som aldri fekter med sverdet sitt sammen med andre menn. 

Anonymous poster hash: 9c766...5e7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...