Gå til innhold

Counter-Strike 2 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4 hours ago, Gunfreak said:

Det er et spill, som skal spilles. Selv om mange tror CS er top idrett er det først og fremst et spill.

Hehe, ja for all del. Jeg tenkte først og fremst på de store turneringene. Potensielt enda artigere å se på når de står og veiver med VR-utstyr i stede for å bare sitte foran hver sin PC.

Lenke til kommentar
55 minutes ago, rabler said:

Hehe, ja for all del. Jeg tenkte først og fremst på de store turneringene. Potensielt enda artigere å se på når de står og veiver med VR-utstyr i stede for å bare sitte foran hver sin PC.

Det hadde sett sånn ut.

 

Var jo moderat populært, personlig syns jeg espot som all annen sport er drit kjedelig å se på. Men folk så ut til å like dette(men naturlig nok bitteliten nisje i forhold til CS eller andre store esport FPS) men etter at Onward ble solgt til meta og spillet fikk massiv downgrade tror jeg ikke det ble populært igjen.

 

 

Endret av Gunfreak
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
6 minutes ago, TheKims said:

Skulle ønske de kunne ha modernisert gunplay litt. Det føles ut som man spiller et skytespill fra tidlig 2000 tallet der man ikke kunne sikte inn med våpnene.

Blir ikke det som å slippe football 2.0 og gjøre ballen 3 kanta.

Jeg regner med at de som spiller CS vil ha CS, Valve kunne jeg gjort STORE forandringer til gameplay. Men gjorde minimale forskjeller (inkludert bare litt bedre grafikk)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (15 minutter siden):

Blir ikke det som å slippe football 2.0 og gjøre ballen 3 kanta.

Jeg regner med at de som spiller CS vil ha CS, Valve kunne jeg gjort STORE forandringer til gameplay. Men gjorde minimale forskjeller (inkludert bare litt bedre grafikk)

Andre skytespill som har vært i gamet like lenge som CS har overlevd modernisering, så regner med at CS også hadde overlevd. Det ville selvsagt vært noen som ikke liker forandring, men de har alltids mulighet for å fortsette å spille de eldre spillene.

Lenke til kommentar
TheKims skrev (1 time siden):

Andre skytespill som har vært i gamet like lenge som CS har overlevd modernisering, så regner med at CS også hadde overlevd. Det ville selvsagt vært noen som ikke liker forandring, men de har alltids mulighet for å fortsette å spille de eldre spillene.

De eldste spillene kan fremdeles spilles men ikke csgo

  • Liker 1
Lenke til kommentar
TheKims skrev:
Gunfreak skrev (15 minutter siden):

Blir ikke det som å slippe football 2.0 og gjøre ballen 3 kanta.

Jeg regner med at de som spiller CS vil ha CS, Valve kunne jeg gjort STORE forandringer til gameplay. Men gjorde minimale forskjeller (inkludert bare litt bedre grafikk)

Andre skytespill som har vært i gamet like lenge som CS har overlevd modernisering, så regner med at CS også hadde overlevd. Det ville selvsagt vært noen som ikke liker forandring, men de har alltids mulighet for å fortsette å spille de eldre spillene.

Jeg tror absolutt ikke cs hadde overlevd store endringer rundt gunplay. Det er jo først og fremst skytefølelsen langtidspillere sverger til. Det meste annet føles seigt og lite responsivt i forhold. Synes heller ikke COD har modernisert seg vesentlig gjennom åra. Stort sett mindre endringer på granater, kart, grafikk og grunnformelen forblir uendret.
Lenke til kommentar

Bra de ikke har forandret alt for mye. De som spiller CS vil ha CS på godt og vondt. Første spillede timer vil jeg si føles ganske bra. Noen moduser mangler, f.eks team deathmatch og arms race som jeg spiller mye. Free for all deathmatch er helt grusomt, lever sånn 3 sekunder før man blir insta hs. Og russerne i chatten er de samme som før. Dette er CS på det jevne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...