Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva har du gjort med bilen din idag? :)

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maskinfører skrev (6 minutter siden):

Sopp ?

Ja, nå har ikke jeg analysert det hvite belegget, men så helt klart ut som sopp ja. Det er uansett vasket bort nå. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
leticia skrev (52 minutter siden):

Ja, nå har ikke jeg analysert det hvite belegget, men så helt klart ut som sopp ja. Det er uansett vasket bort nå. 

Det er jo bra da kanskje det var oxidasjon ? 😀

• Innsiktsfullt 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Idag gikk jeg ut for å bytte dekk på bilen. Den skal på verksted fredag og de ville ha den med vinterdekk på sånn i tilfelle. Har ikke bytta på den før så ville sjekke instruksjonsboken for riktig moment. Kunne konstatere at noen har kjørt den, parkert og låst. Jeg hadde ikke med nøkler så da prøver vi igjen i morgen. Motivasjon er som kvikkleire noen ganger.

• Innsiktsfullt 3
Skrevet

I dag har jeg vært på Gran Dekkservice for å få nullstilt TPS lampen etter at verkstedet som jeg har dekkhotell hos ikke har klart det etter 3 forsøk! Det er tredje gangen dette skjer bare etter siste omlegging, og jeg kan ikke begripe hvor vanskelig dette tilsynelatende er?

Ikke vill de ha betalt denne gangen heller, så jeg kjøpte noen store esker konfekt til dette fantastiske firmaet som jeg har blitt helt avhengig av! ❤️

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
trn100 skrev (10 timer siden):

I dag har jeg vært på Gran Dekkservice for å få nullstilt TPS lampen etter at verkstedet som jeg har dekkhotell hos ikke har klart det etter 3 forsøk! Det er tredje gangen dette skjer bare etter siste omlegging, og jeg kan ikke begripe hvor vanskelig dette tilsynelatende er?

Hva slags superavansert bil er dette? 😇

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Iterion skrev (44 minutter siden):

Bytta kupefilter nå nylig og fikk endelig montert ledbaren på igjen sammen med ny ALC. Godt å bli ferdig med for å si det sånn! 

Hvor gammelt var det du skiftet ut? Jeg byttet kupefilter på min 2022-modell TMY rett før jeg solgte den. Den var da 3 år og 8 mnd. Kupefilterene som jeg tok ut var akkurat like fine som de nye jeg satte inn. Rein og fin luft på vestlandet tydeligvis. 🙂

• Innsiktsfullt 2
Skrevet
Hanhijnn skrev (1 time siden):

Hvor gammelt var det du skiftet ut? Jeg byttet kupefilter på min 2022-modell TMY rett før jeg solgte den. Den var da 3 år og 8 mnd. Kupefilterene som jeg tok ut var akkurat like fine som de nye jeg satte inn. Rein og fin luft på vestlandet tydeligvis. 🙂

Litt over 2 år gamle. Andre gang jeg har bytta nå. Et helsikke å komme til skruen til lokket til filtrene, men det gikk på et vis. Var vel ikke voldsomt skitne mine heller, men så jo at de var brukt kontra de nye. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...