Dagner Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Nei, jeg syns fortsatt ikke Raya er bedre enn Ramsdale. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Synd. Hadde så god kontroll de første 15. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Grom takling av white. Sjukt ballsy å hele laget godt over midtbanen, med Sane på counter. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Krever en omstilling. Så veldig lovende ut i starten, men ser ut som laget føler litt på nerver og en annen kontringsstyrke enn de er vant med. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Kjip utvikling, hadde meget god kontroll her. Kjenner nok litt på presset, nesten kun spillere som spiller CL for første gang mot rutinerte Bayern. Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Jeg foretrekker Rice som en 6 fremfor en 8 det må jeg virkelig si, sikkert greit mot middels pl motstand, men mot eliten trenger vi noe ekstra i den posisjonen. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Zinchenko inn?!?? Som om jeg ikke savnet Timber nok fra før.....Tomi hadde vel vært bedre Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Få på Trossard, Martinelli har ikke utrettet stort i dag dessverre Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Dagner skrev (10 minutter siden): Få på Trossard, Martinelli har ikke utrettet stort i dag dessverre Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Trossard så jævlig boss han er! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Helt vilt at svære Harry kane klarer falle så utrolig lett hele tiden. Pingle. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Slurve-sirkus nå. Kostet mye å få utligningen. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Irriterende å slippe inn 2 mål som kunne vært unngått, men god kamp av Bayern dessverre. Skal bli tøft i neste uke Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Jævelig rask VAR plutselig. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Kult at det brukes 5 minutt på helt åpenbare situasjoner, men den der kan kvitteres ut på 5 sekund😂 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Hva faen er det svensken gjør, klareste straffen jeg har sett. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 9. april Rapporter Del Skrevet 9. april Jeg tror de tenker at Saka oppsøker kontakt og kan forstå at det ser slik ut, men samtidig så er han jo forbi keeper om han ikke faller, ser ikke helt hvorfor Saka skulle risikere å stupe der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå