Gå til innhold

De nye versjonene av Xbox Series X og S har lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle disse lekkasjene må være kjipe for designerne bak de nye modellene. Antar at denne nyheten var ment for neste års ikke-E3 konferanse.

Men kult at det kommer en revidert modell. Tanken bak virker ikke helt ulik Xbox 360 S. Nytt design med diverse teknologiske forbedringer, men tilnærmet ingen kraftforskjell sammenliget med den gamle modellen.

Lenke til kommentar

Kontrolleren var jo ikke akkurat vakker, og det at de kjører selv X diskløs viser jo helt klart at de vil over på den samme modellen PC kjører på lisenser, siden de fikk så mye pes for DRM-forsøket de gjorde på One-generasjonen.

Egentlig litt overrasket over at MS legger såpass mye inn i brandet siden de har signalisert før at de mer eller mindre har gitt opp markedet, men det var vel bare kanskje bare litt offing for show ?

Tror markedet er blitt såpass tøft nå at det begynner å tynnes ut i rekkende og det som skjer nå tror jeg er begynnelsen på dette.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
vidor skrev (50 minutter siden):

Kontrolleren var jo ikke akkurat vakker, og det at de kjører selv X diskløs viser jo helt klart at vil over på den samme modellen PC kjører på lisenser, siden de fikk så mye pes for DRM-forsøket de gjorde på One-generasjonen.

Egentlig litt overrasket over at MS legger såpass mye inn i brandet siden de har signalisert før at de mer eller mindre har gitt opp markedet, men det var vel bare kanskje bare litt offing for show ?

Tror markedet er blitt såpass tøft nå at det begynner å tynnes ut i rekkende og det som skjer nå tror jeg er begynnelsen på dette.

Selv om Xbox One tapte grundig mot PS5 så solgte den tross alt ganske brukbart (rundt 60 millioner enheter).

Gitt at Series X|S følger omtrent i det samme sporet så tror jeg de kommer til å holde seg i konsollmakerindustrien.

Jeg tror også det hadde vært dumskap å gi opp nå som de nye spillstudioene så vidt har kommet i gang med sine Xbox eksklusiver.

Lenke til kommentar

Mulig de har tenkt litt i samme baner som Sony ved å tilby en ekstern UHD Blu-Ray spiller til både spill og film.

Hvis de ikke gjør dette må de nesten tilby en løsning her hvis de vil unngå gamer-vrede.

Tipper MS er lite hypp på at du får både spillet digitalt og kan selge videre den fysiske kopien, så dette kan vel potensielt bli stygt

Lenke til kommentar
vidor skrev (4 minutter siden):

Mulig de har tenkt litt i samme baner som Sony ved å tilby en ekstern UHD Blu-Ray spiller til både spill og film.

Hvis de ikke gjør dette må de nesten tilby en løsning her hvis de vil unngå gamer-vrede.

Tipper MS er lite hypp på at du får både spillet digitalt og kan selge videre den fysiske kopien, så dette kan vel potensielt bli stygt

Ja. Hvis den originale Series X-modellen fases ut så blir de nødt til å tilby noe sånt.

Jeg ser på dette som et tegn på at det kanskje er på tide å kjøpe en dedikert bluray-spiller til filmene mine... Jeg er heldigital på både Xbox og Switch, så for min del gjør det ikke noe om jeg ikke kan spille fysiske spill kommende konsoller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...