Gå til innhold

Hva er bedre med Windows 11?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utseende er jo ganske anneledes, på godt å vondt. Spill yter vel litt bedre og da Windows 11 støtter mere greier.

Digger at filbrowsern har fått tabs. Det er kansje det aller beste med Windows 11.

Men er jo sikkert bare å bruke en 3eparts filbrowser i Windows 10 for å få samme funksjonalitet.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Hei. Hva som er bedre eller dårligere? Tja. Jeg vet ikke. Jeg har to PC`er med Windows 11, og det fungerer da bra de. Så lenge jeg får utseende på Windows 11 slik jeg vil (altså med Quick Launcher og Classic Startmenu), så er det ikke noe problem og bruke Windows 11 synes jeg da. Skal sies det at de PC`ene jeg bruker Windows 11 på, stortsett brukes til dagligdagse ting. Ikke gaming.

Også var det dette da med at man skal høre mye. Det er forskjell på å høre/lese hva andre mene og det og prøve det selv.

Bare husk på at hvis du har PC av eldre dato som ikke har TPM 2.0, så kan man ikke installere Windows 11 OutOfBox.

Endret av wil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 hours ago, wil said:

Bare husk på at hvis du har PC av eldre dato som ikke har TPM 2.0, så kan man ikke installere Windows 11 OutOfBox.

Jeg har en PC som har TPM 2.0, men jeg har ikke rota meg til å slå det på i BIOS ennå. Litt derfor jeg startet denne tråden, for å få svar på om jeg skal gidde. 😁

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...