Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spm til dere menn. Intenst betatt/ forelsket. Burde jeg si det til han?


Gjest a1b0a...3e3

Anbefalte innlegg

Gjest a1b0a...3e3

Jeg blir så å si aldri forelsket. Men nå er det en som har vippet meg fullstendig av pinnen. Vi deler samme hobby. Jeg får nesten litt sånne  støt innvendig når han ser på meg og blodet bruser så det nesten gjør vondt inni meg. Er vi alene sammen blir jeg tørr i munnen og hjertet mitt tar helt av. Jeg ser at jeg skjelver på hendene og har følt et par ganger at det er like før jeg svimer av. Føler meg jo som en idiot og jeg tørr nesten ikke se på han når vi er alene. Jeg er redd han tenker jeg er slem mot han eller frekk, ved å ikke se på han eller ta et skritt unna hvis han kommer nært meg. Men jeg må gjøre det for å ikje miste konsentrasjonen eller for at han ikke skal se at jeg skjelver på hendene.

Burde jeg si til han at grunnen til at jeg er blitt sånn er fordi jeg er forelsket i han? Eller er det bare teit? Det går greit for meg hvis han ikke liker meg tilbake men synes han kanskje burde få vite hvorfor jeg oppfører meg så idiotisk (fordi kroppen min er helt ute av kontroll pga hans tilstedeværelse). Eller vil der bare fucke til alt mtp at vi deler hobby og det er et lite miljø? Hadde dere blitt irritert og sett på det som forstyrrende?

Han er singel bare så det er sagt, og det er jeg og. 

 

Anonymous poster hash: a1b0a...3e3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil si det er helt umulig å svare på spørsmålene dine siden det er ALT for mange variabler som du ikke har nevnt noe om, og som du trolig heller ikke kan svare på. Som: Er han interessert i deg/kan han bli interessert i deg?

Vil si det koker ned til at så lenge dere begge er single, og du tror han kan være/bli interessert i deg, så hvorfor ikke prate med ham om hva du føler og se hva det fører til? I alle fall så lenge du mener det du skriver om at det er greit for deg om han ikke føler det samme for deg tilbake. om han eventuellt ikke gjør det, så si til han at det er greit og at du ikke ønsker at følelsene dine skal ødelegge for den felles hobbyen deres.

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Er dette en person du allerede er med på privaten som venner? Eller er det bare noen du har møtt på gjennom arrangement/studier/grupper?

Utgangspunktet mitt ville vært å først invitere personen til å gjøre noe på privaten, først og fremst som venner. Gå på kino, dra på en kafè eller noe sånt. Man trenger nok litt mer tid hvor man snakker sammen alene og kjenner hverandre litt bedre til å virkelig bli interessert utover vennskap.

Hvis dere allerede gjør alt det og kjemien deres virker god så ville jeg bare sagt det som det er. Det kan gå begge veier, men da har man fått det ut og det kan tære på deg å holde følelsene innestengt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg ønsker damer velkommen til å gi sterkere signaler enn å ta seg på håret og et smil. Jeg har opplevd å date personer som har prøvd å sende hint med å dele en sang, eller hun kledde seg litt ekstra opp, det gikk meg fortsatt rett forbi. Det er ikke alle som forstår små hint. Jeg hadde vært enda raskere på om signalene var tydeligere den gang. Kjør på!

Hvordan gikk det? 

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Squares skrev (På 1.9.2023 den 1:56 AM):

Jeg ønsker damer velkommen til å gi sterkere signaler enn å ta seg på håret og et smil. Jeg har opplevd å date personer som har prøvd å sende hint med å dele en sang, eller hun kledde seg litt ekstra opp, det gikk meg fortsatt rett forbi. Det er ikke alle som forstår små hint. Jeg hadde vært enda raskere på om signalene var tydeligere den gang. Kjør på!

Hvordan gikk det? 

Jeg er også av typen som ikke skjønner sånt overhodet når det ikke sies eksplisitt, så personlig ville jeg satt pris på det. Men alle er forskjellige :)

Kan jo også spørre om han vil finne på noe en dag, så kan dere bli mere kjent. Ulempen med det er at personlig har jeg sagt nei til sånt, fordi jeg ikke skjønte at det var ment som en date. Mulig det bare er jeg som er sær da :)

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
On 2.8.2023 at 2:40 PM, Guest a1b0a...3e3 said:

Jeg blir så å si aldri forelsket. Men nå er det en som har vippet meg fullstendig av pinnen. Vi deler samme hobby. Jeg får nesten litt sånne  støt innvendig når han ser på meg og blodet bruser så det nesten gjør vondt inni meg. Er vi alene sammen blir jeg tørr i munnen og hjertet mitt tar helt av. Jeg ser at jeg skjelver på hendene og har følt et par ganger at det er like før jeg svimer av. Føler meg jo som en idiot og jeg tørr nesten ikke se på han når vi er alene. Jeg er redd han tenker jeg er slem mot han eller frekk, ved å ikke se på han eller ta et skritt unna hvis han kommer nært meg. Men jeg må gjøre det for å ikje miste konsentrasjonen eller for at han ikke skal se at jeg skjelver på hendene.

Burde jeg si til han at grunnen til at jeg er blitt sånn er fordi jeg er forelsket i han? Eller er det bare teit? Det går greit for meg hvis han ikke liker meg tilbake men synes han kanskje burde få vite hvorfor jeg oppfører meg så idiotisk (fordi kroppen min er helt ute av kontroll pga hans tilstedeværelse). Eller vil der bare fucke til alt mtp at vi deler hobby og det er et lite miljø? Hadde dere blitt irritert og sett på det som forstyrrende?

Han er singel bare så det er sagt, og det er jeg og. 

 

Anonymous poster hash: a1b0a...3e3

"Jeg faller for deg mer og mer for hver dag"
er en ganske uskyldig setning som ikke sier for mye.
Jeg klarer ikke å se hvordan det skulle fått en negativ konsekvens.

Edit: Ooops. Jeg trodde dere hadde vært på date osv allerede.
Ta det litt mer forsiktig enn det jeg sa du 😉
Å si at du er forelsket og gjerne ønsker noe mer burde gå bra

Endret av Trontron
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...