Spillredaksjonen Skrevet 28. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2023 PlayStation Plus-spillene for juli har lekket Se hvilke spill som følger med PlayStation Plus Essential-abonnementet i juli. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 28. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2023 Bare gamle dritt spill som vanelig! Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 28. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2023 Drit solide spill som jeg ikke har kjøpt! Nice Lenke til kommentar
elias1 Skrevet 29. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2023 er Alan wake bra? Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 29. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2023 Elsket Alan Wake, kort, litt episodestruktur, fokus på historie. Veldig stemningsfylt, god spillmusikk. Vet ikke om man skal si at det har horrorpreg, eller bare at du ofte har veldig begrenset med ressurser å møte fiendene med, som kan gjøre ting intenst. Spillet minner meg veldig om Twin Peaks. Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 29. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2023 elias1 skrev (19 minutter siden): er Alan wake bra? Jeg har kun spilt det når det kom på Xbox 360, men jeg syntes det var ganske bra. God historie, god stemning. Det som var litt synd var at for å få hele historien må du spille på høyeste vanskelighetsgrad for ellers er det deler av historien som du ikke har tilgang på. For å få høyeste vanskelighetsgrad måtte du spille gjennom en gang først. Dersom du allerede er abonnement vil jeg anbefale deg å teste det ut. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2023 Eg er veldig glad i Alan Wake. Gameplay er ikkje noko revolusjonært, så det er historia, stemning, karakterar og musikk som gjer det til eit bra spel for min del. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 29. juni 2023 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2023 elias1 skrev (3 timer siden): er Alan wake bra? En av mine favoritt spill, men det er veldig linært og er ikke for alle. Men bør absolutt prøves Jeg har ikke remasteren og cod cold war har jeg heller ikke. Så... yay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå