Gå til innhold

Obsidians svar på Skyrim – Avowed – har fått ny trailer og slippår


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Felvinter skrev (1 time siden):

Dette så ut som et helt annet spill enn det som ble annonsert for noen år tilbake. Grafikken er betydelig dårligere og designet er mye mer tegneserieaktig.

Skuffende. Synes ikke det passer inn i verdenen fra Pillars. 

Enig, jeg merket det samme. 
det hadde vært interessant å lese mer om hvorfor du ikke synes det passer i Pillars (jeg kjenner ikke til det universet selv).

forøvrig ikke fan av pistoler i medieval setting. 😕
 

Lenke til kommentar
maanemann skrev (55 minutter siden):

Enig, jeg merket det samme. 
det hadde vært interessant å lese mer om hvorfor du ikke synes det passer i Pillars (jeg kjenner ikke til det universet selv).

forøvrig ikke fan av pistoler i medieval setting. 😕
 

Pillars er forholdsvis mørkt og dystert. Første synet som møter det i en den første byen du kommer til er et tre med flere titalls hengte personer.

Bare ser ikke ut som samme univers. Dette var mye lysere og tegneserieaktig. 

B1EDE625-907B-4858-B855-3CC06FA47AA3.webp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Felvinter skrev (18 timer siden):

Pillars er forholdsvis mørkt og dystert. Første synet som møter det i en den første byen du kommer til er et tre med flere titalls hengte personer.

Bare ser ikke ut som samme univers. Dette var mye lysere og tegneserieaktig. 

B1EDE625-907B-4858-B855-3CC06FA47AA3.webp

Takk for oppklaring! Var det laseraktige pistoler i de isometriske spillene også ?

Lenke til kommentar
Felvinter skrev (6 minutter siden):

Laserpistoler nei? Noen enkle flint lock-aktige rifler, men ikke noe mer enn det. 

Igjen takk! :D Synes det blir settingblanding, passer så mye bedre i scifi eller steampunk. Hva skal med bueskyttere da når skytevåpnenes era er der. Men de er ikke alene , f.eks Warcraft bryter på samme måte.

Lenke til kommentar
maanemann skrev (2 minutter siden):

Igjen takk! :D Synes det blir settingblanding, passer så mye bedre i scifi eller steampunk. Hva skal med bueskyttere da når skytevåpnenes era er der. Men de er ikke alene , f.eks Warcraft bryter på samme måte.

Jeg vil tro at pil og bue passer bedre i stealth situasjoner f. eks. Godt mulig det tar lang tid å reloade flintlock pistolene også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...