Gå til innhold

Deus Ex Invisible War og ATI..


DabZor

Anbefalte innlegg

Har omsider fått tak i Deus Ex Invisible War...

Gledet meg veldig men inni hel.... så det lagger å b0gger..

 

specsene skulle det ikke være noe gale med.

 

Lagger på 800x600 osv og.. :(

 

Noen som vet hva problemet er? Drivere eller shit spel? :ermm:

 

på forhånd takk for svar.. ( ? ) :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deus Ex 2 har vel skuffet alle og enhver :)

 

Fyrte opp spillet første gang, ganske optimistisk med alle detaljer på max i 1280x1024 som jeg pleier å bruke, og var heldig hvis jeg kom opp i 10-15fps.

 

At spillet også 'lagger' i 800x600 selv om du har en kjempemaskin tviler jeg ikke på ett sekund.

 

Personlig leverte jeg spillet tilbake til butikken, da jeg nekter å betale for noe som knapt kan kalles en betatest en gang.

Endret av Falconer
Lenke til kommentar
Tror ikke skjermkortet ditt har så mye å si her du har jo tross alt 9800 PRO! Tror du burde reinstallere Omegadriverne fra www.omegacorner.com. Prøv dette nå rapporter hit hvis det ikke funker ok?

Nettop, det er ikke skjermkortet.

 

Spillet er dårlig kodet, før patchen kom så måtte man drive å edite .ini filene i spillet, men tror patchen ordner det nå.

Lenke til kommentar
er ikke det spillet en port fra en annen platform? vet at konami har noen forferdelig dårlige porter ute nå, silent hill 3 og pro evo soccer 3 (det beste forballspillet ever)

Synes ikke Pro Evolution Soccer 3 porten var så gal, jeg. De kunne kanskje ha gjort noe med den tragiske playstation 2 grafikken, men bortsett fra det er jeg strålende fornøyd.

Lenke til kommentar
Synes ikke Pro Evolution Soccer 3 porten var så gal, jeg. De kunne kanskje ha gjort noe med den tragiske playstation 2 grafikken, men bortsett fra det er jeg strålende fornøyd.

det er fordi du har et grafikkort til over 2000,- helt latterlig at det ikke går an å spille uten hastighetsforstyrrelser (slowdowns / speedups) på lave innstillinger med grafikkort under 1000 lappen.

Lenke til kommentar
Synes ikke Pro Evolution Soccer 3 porten var så gal, jeg. De kunne kanskje ha gjort noe med den tragiske playstation 2 grafikken, men bortsett fra det er jeg strålende fornøyd.

det er fordi du har et grafikkort til over 2000,- helt latterlig at det ikke går an å spille uten hastighetsforstyrrelser (slowdowns / speedups) på lave innstillinger med grafikkort under 1000 lappen.

Ja, det er mulig. Spilte det på mitt 9600 Pro (blodklokket vel og merke) før jeg fikk 9800 Pro kortet og det gikk fint. Men, jeg er enig: et spill med så dårlig grafikk bør ikke kreve all verden.

Lenke til kommentar
hmmm.. Deus Ex 2 fungerte kjempeflott på mitt system (se specs) med alle detaljer på det høyeste på 12x10 oppløsning. (stabilt på noe som 40-60 fps, noe jeg kaller spillbart (er ikke så veeeeldig kravstor ;))

rart.

Jaha?

 

Da må vel du være den eneste i verden som får til det. Har iallefall ikke hørt om noen andre som ikke sliter med lav fps. Og iallefall med den oppløsningen og AA AF og alt annet på max :ermm:

 

 

DX IW fåes hos spaceworld iallefall (amanda i haugesund) og sikkert over disk mange andre steder.

Not to be sold outside North America. Yeah, right :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...