Gå til innhold

Refunderer forhåndsbestillinger av Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, IceBlitz said:

De har altså fått et lån av kjøperne helt uten renter i lang tid, mens inflasjonen har gjort pengene mindre verdt når de betales tilbake :D når skal folk lære å ikke forhåndsbestille?

Hvis man forhåndsbestiller noe lenge før det skal være klart så er det gjerne delvis basert på et ønske om å vise støtte til et prosjekt. Altså kanskje muligheten for å tape pengene er noe man er veldig komfortabel med.

Altså det er ikke slik at det er *dumt* å forhåndsbestille - man må bare være litt klar over at det er en risiko.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Espen Hugaas Andersen skrev (5 timer siden):

Hvis man forhåndsbestiller noe lenge før det skal være klart så er det gjerne delvis basert på et ønske om å vise støtte til et prosjekt. Altså kanskje muligheten for å tape pengene er noe man er veldig komfortabel med.

Altså det er ikke slik at det er *dumt* å forhåndsbestille - man må bare være litt klar over at det er en risiko.

Jeg var en av de som forhåndsbestilte og jeg gledet meg stort til dette spillet men etter år med venting ba jeg til slutt om pengene tilbake. Bestiller med glede på nytt om spillet faktisk kommer ut

Endret av pakjensen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...