Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ufølsomme menn og følsomme kvinner,hvorfor er det sånne ulikheter?


Anbefalte innlegg

Jeg sier hver dag så mye pent til kjæresten min"Du er sexy,du er søt,skjønningen min" osv...Studerer han å smiler,nyter synet av han.Omtrent alt jeg gjør det gjør jeg i overflod mye,men han gjør ikke det til meg,han forventer jeg skal ta insjativet sikkert,men selv om jeg tvinger meg til å vøre borte fra han ser jeg ikke den gjensynsgleden etter ett par timer fra hverandre.Noen ganger må jeg be han ta på meg her og der.Jeg føler meg mindre tiltrekkende en noen gang.Alt var så fint men nå sammenligner jeg han mer med min x type,kald og ufælsom.Kun når jeg sminker meg og kler meg sexy jeg er sexy.

Han får så sinnsykt masse oppmerksomhet fra meg,han er BORTSKJEMT,han vil tro jeg ikke elsker han mere vist han ikke får den oppmerksomheten som om ikke han kan komme til meg å kose å gi meg den oppmerksomheten jeg savner??

Er så sinnsjukt deiligt bare å bli strøket på å kost med,det må ikke være  sex inni bilde.Å ikke minst di ett par søte ord,men att han sier det med litt innlevelse å ikke bare leser av fra en skjerm liksom.

Hva er det med dere menn å kjærlighet hva??Ta på meg,skryt av meg,se meg sier jeg bare.Menn burde gått på kjærlighetskurs å lært,det er flautt menn ikke setter seg inn i dette hvor jævla viktigt det er.

Kjærlighet er snakk om god helse.Føler man seg ikke nok verdifull eller elsket så føler man att noe mangler hele tiden,det er ikke riktig.Man kan ikke bare gi og gi og gi å nesten ikke få noe tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest fd1b5...356

Kommer vel an på mannen. Har vært i et par forhold og begge de har vært forskjellige menn men de har vært kjærlige alle sammen. Ikke måte på hvor mange komplimenter jeg fikk og hvor mye skryt jeg fikk for både ditt og datt. Ble tatt på absolutt hele tiden, flere ganger jeg ble irritert fordi jeg ikke fikk være i fred. I dag er ser jeg tilbake på det som first world problems, nå blir jeg aldri tatt på lenger. Dette var back in the days når jeg var ung, langt ifra pen men pen nok. Begynner å bli eldre nå og vil nok ikke oppleve dette igjen. 

Skal derimot sies at de jeg var sammen med sa det samme til andre kvinner også. De var glad i å skryte av andre kvinner og å fortelle alle at de er pene og vakre. Så til slutt innså jeg at det betyr jo egentlig ingenting. Selvtilliten fikk seg en knekk da ja, og har vel vært knekt siden... betyr ikke en dritt om en mann sier til deg at du er nydelig eller har pent smil. Før smeltet jeg av å høre det. Nå blir jeg bare lei meg. Hundrevis av kvinner har hørt det før og det er mange kvinner han uansett syns er penere. Sånn er livet, hardt og brutalt. 

Snakk med kjæresten din om det, si at du føler det oversett og ikke satt pris på. Blir det ikke bedring... Vel, ha det bra. Livet er for kort til å være i dårlige forhold og om det går utover selvtilliten din og trivselen din så skal du ikke stå for lenge i det. Har dere barn og sånt tenker jeg dere bør jobbe ekstra godt med det, om ikke har du ikke så mye å tape ved å gå. Å kjenne seg verdifull og betydningsfull for partneren er kjempe viktig og essensielt i et forhold. 

Anonymous poster hash: fd1b5...356

Lenke til kommentar
Formfull skrev (18 minutter siden):

men selv om jeg tvinger meg til å vøre borte fra han ser jeg ikke den gjensynsgleden etter ett par timer fra hverandre.

Altså, et par timer borte fra hverandre er ikke lenge, og du sier du må tvinge deg fra å være borte fra han. Høres klengete ut. Vanskelig å si om typen din faktisk ikke viser kjærlighet, eller om du har så høye krav at det han eventuelt gjør ikke blir sett pågrunn av de forventningene du har. 

Virker ikke som dere er kompatible sånn sett.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Formfull skrev (47 minutter siden):

Hva er det med dere menn å kjærlighet hva??Ta på meg,skryt av meg,se meg sier jeg bare.Menn burde gått på kjærlighetskurs å lært,det er flautt menn ikke setter seg inn i dette hvor jævla viktigt det er.

Mange menn har nok endelig skjønt at kvinner mister begjæret dersom de overøser dem med oppmerksomhet og komplimenter slik du sier du ønsker. Din mann mestrer åpenbart dette svært godt, med tanke på hvor tiltrukket du er. 

Endret av ITtraktor
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Formfull skrev (51 minutter siden):

Han får så sinnsykt masse oppmerksomhet fra meg,han er BORTSKJEMT,han vil tro jeg ikke elsker han mere vist han ikke får den oppmerksomheten som om ikke han kan komme til meg å kose å gi meg den oppmerksomheten jeg savner??

Formfull skrev (52 minutter siden):

men selv om jeg tvinger meg til å vøre borte fra han ser jeg ikke den gjensynsgleden etter ett par timer fra hverandre.

Et par timer ? Gjensynsglede ? la det gå ei uke i det minste da. Dette høres helt sykt klengete ut. Hvis du virkelig på ekte er glad i denne fyren, hvorfor må han på død og liv forandre seg til og bli akkurat som deg ? Bare gjør det slutt om du ikke er fornøyd. 

 

 

Lenke til kommentar
Formfull skrev (1 time siden):

Man kan ikke bare gi og gi og gi å nesten ikke få noe tilbake.

Du drukner ham !

Slutt å gi alle disse "søte" ordene til stadighet, det  høres ut som at du er ganske klengete. 

Ikke alle er så opptatt av ord, for meg teller en varm klem eller et hjertelig smil mer enn tusen ord.  Kanskje han begynner å gå lei deg fordi du forventer at han skal være en annen enn det han er ? Det behøver ikke å ha noe med å være kald eller følelsesløs å gjøre. Gi ham litt rom, vær fra hverandre noen dager eller ei uke. Viser han ikke tegn til å være glad for å se deg da, så bør du vurdere om dere har noen fremtid sammen. 

Lenke til kommentar
Gjest 47a33...feb
Gufi skrev (2 timer siden):

Du drukner ham ! Slutt å gi alle disse "søte" ordene til stadighet, det  høres ut som at du er ganske klengete. 

Men er det ikke nettopp disse tingene som er forskjellen på venner og kjærester da?
Klart vi er alle forskjellig, men det er like riktig det hun driver med! Det er slik hun er! Jeg er mann og har nøyaktig samme "problemet" med min dame: Hun er overhodet ikke romantisk eller synes det er nødvendig å ta på, eller bli tatt på av, kjæresten sin når vi ligger på sofaen og ser på TV f.eks. "ikke gjør det der!" - Men jeg koser jo bare... "Slutt, vi skal jo ikke pule nå"... Skjønner du?
Selv om man en inkompatible så kan man får det til å fungere! Men det er alltid best når to som liker like lite eller like mye kos, finner hverandre!

Anonymous poster hash: 47a33...feb

Lenke til kommentar
Formfull skrev (4 timer siden):

Hva er det med dere menn å kjærlighet hva??Ta på meg,skryt av meg,se meg sier jeg bare.Menn burde gått på kjærlighetskurs å lært,det er flautt menn ikke setter seg inn i dette hvor jævla viktigt det er.

Enkelte kvinner bare MÅ ha en såkalt "bad-boy" (i mangel av et bedre ord). Disse har ikke det å være følsom i genene.
"The good guys" blir for kjedelige for de.
Så de kvinnene det gjelder har jo valgt det selv...
Ettersom du her drar alle menn over samme kam, og tydeligvis kun har hatt ufølsomme menn som kjærester, kan det virke som du er denne typen kvinne.

Når det er sagt, så finnes det både følsomme og mindre følsomme blant både menn og kvinner. Jeg har kjent noen kvinner som helst ikke vil bli tatt på (med mindre det gjelder sex), mens andre vil kose og klemme hele tiden. Vi mennesker er forskjellige, sånn er det bare. Det er ikke bare det at kvinner og menn er forskjellige i forhold til hverandre.

Lenke til kommentar
Gjest a3a4c...576

"men selv om jeg tvinger meg til å vøre borte fra han ser jeg ikke den gjensynsgleden etter ett par timer fra hverandre."

Det burde ikke være noe problem å være fra hverandre noen timer. Av erfaring så er det veldig slitsomt og jo mere "klengete" du er jo mer kan du risikere at han svarer med det motsatte eller at han blir lei/for mye.

Anonymous poster hash: a3a4c...576

Lenke til kommentar

Menn er ikke vant til å verken gi, eller motta komplimenter, kjærlighetsord og sånne ting. Og når man først får det, så er det som regel fordi den andre personen vil ha noe. Man kan lett gå årevis uten å få ett eneste kompliment som mann.

snakk med typen din og gjør ønskene dine klare. Dette er noe han kanskje ikke har tenkt noe over i det hele tatt. 

Lenke til kommentar
Formfull skrev (5 timer siden):

Jeg sier hver dag så mye pent til kjæresten min"Du er sexy,du er søt,skjønningen min" osv...Studerer han å smiler,nyter synet av han.Omtrent alt jeg gjør det gjør jeg i overflod mye,men han gjør ikke det til meg,han forventer jeg skal ta insjativet sikkert,men selv om jeg tvinger meg til å vøre borte fra han ser jeg ikke den gjensynsgleden etter ett par timer fra hverandre.Noen ganger må jeg be han ta på meg her og der.Jeg føler meg mindre tiltrekkende en noen gang.Alt var så fint men nå sammenligner jeg han mer med min x type,kald og ufælsom.Kun når jeg sminker meg og kler meg sexy jeg er sexy.

Han får så sinnsykt masse oppmerksomhet fra meg,han er BORTSKJEMT,han vil tro jeg ikke elsker han mere vist han ikke får den oppmerksomheten som om ikke han kan komme til meg å kose å gi meg den oppmerksomheten jeg savner??

Er så sinnsjukt deiligt bare å bli strøket på å kost med,det må ikke være  sex inni bilde.Å ikke minst di ett par søte ord,men att han sier det med litt innlevelse å ikke bare leser av fra en skjerm liksom.

Hva er det med dere menn å kjærlighet hva??Ta på meg,skryt av meg,se meg sier jeg bare.Menn burde gått på kjærlighetskurs å lært,det er flautt menn ikke setter seg inn i dette hvor jævla viktigt det er.

Kjærlighet er snakk om god helse.Føler man seg ikke nok verdifull eller elsket så føler man att noe mangler hele tiden,det er ikke riktig.Man kan ikke bare gi og gi og gi å nesten ikke få noe tilbake.

Hvor gamle er dere sånn cirka? 🙂

Lenke til kommentar
Gufi skrev (17 timer siden):

Du drukner ham !

Slutt å gi alle disse "søte" ordene til stadighet, det  høres ut som at du er ganske klengete. 

Ikke alle er så opptatt av ord, for meg teller en varm klem eller et hjertelig smil mer enn tusen ord.  Kanskje han begynner å gå lei deg fordi du forventer at han skal være en annen enn det han er ? Det behøver ikke å ha noe med å være kald eller følelsesløs å gjøre. Gi ham litt rom, vær fra hverandre noen dager eller ei uke. Viser han ikke tegn til å være glad for å se deg da, så bør du vurdere om dere har noen fremtid sammen. 

Han elsker jeg er klengette,har spurt han flere ganger.Han er ikke vant med det men han liker det.

Lenke til kommentar
Gjest 49530...293
On 5/19/2023 at 2:57 PM, Formfull said:

Er så sinnsjukt deiligt bare å bli strøket på å kost med,det må ikke være  sex inni bilde.Å ikke minst di ett par søte ord,men att han sier det med litt innlevelse å ikke bare leser av fra en skjerm liksom.

Hva er det med dere menn å kjærlighet hva??Ta på meg,skryt av meg,se meg sier jeg bare.

Tror faktisk eg ville levd evig incel enn å holde på sånn som det der. Gir kun oppmuntring når hun gjør noe som er bra for helsen hennes, og eg "tar" ikke på henne som beskrevet ovenfor, men gir gjerne massasje og annet som løser opp diverse muskulære plager.

Søte ord kommer kanskje, men mest som en spøk så vi ler. Det er mye humor, men særdeles lite skryt og sånt fjas. Du vet selv når du har gjort noe du setter pris på, det kommer en 👍 fra meg nå og da. Hadde eg måtte gått på kjærlighetskurs for å bli som beskrevet, hadde eg levd på horer resten av livet

Anonymous poster hash: 49530...293

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...