Gå til innhold

Skytespillet Unrecord skaper stor ståhei på nett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teknologien her har mye potensiale, man kan og teste den demoen her som er basert på samme teknologi.  

Lys og dag / natt modus fungerer, men store spørsmålet er om man kan lage stort mer enn en statisk verden, og hva med objekter man skal ha i spillet som ikke man kan ta bilder av i virkelig liv. Evt. må man gjøre en blanding. 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Jarde skrev (På 22.4.2023 den 4.41):

Spørsmålet er vel om PCer klarer å kjøre dette eller om det hele er bare en pre-rendered gameplay trailer.

PCer kan helt klart kjøre det. Det er faktisk bare et filter og et custom kamera som er brukt. Ligger en utdypet forklaring på YouTube om hvordan de har laga det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Elgen-Hansi skrev (2 timer siden):

Er svært lett å se at dette er CG, ikke bare FMV med litt effekter på toppen, hvis man kan et minimum om rendering.

Hvor stor prosentandel av gamere eller folk generelt kan et minimum om rendering da? Jeg er helt enig i at for oss som kan litt mer en snittet så er det lett å spotte, men fordi de simulerer body cam såpass bra så forstår jeg absolutt at dette vil lure veldig mange. 

Lenke til kommentar
24 minutes ago, Comma Chameleon said:

Hvor stor prosentandel av gamere eller folk generelt kan et minimum om rendering da? Jeg er helt enig i at for oss som kan litt mer en snittet så er det lett å spotte, men fordi de simulerer body cam såpass bra så forstår jeg absolutt at dette vil lure veldig mange. 

Bare se hva som skjer om noen poster videoer fra flysimulator spill på Facebook. Vidoer fra DCS ender opp på nyhetene.

Mens på videoer fra MSFS ser man gjentatte kommentarer som "god bless the troops" eller "wow what an amazing pilot" folk over en viss alder kan ikke se forskjell på spill og virkelighet,  med mindre spillet er super mario 64

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...