Gå til innhold

Elendig erfaring med Philips


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en ny Philips skjerm fra Dustin: https://www.dustin.no/product/5011200709/b-line-276b1-27-qhd-ips-169-sort-hoyttaler

Skjermen var defekt, meny knappene fungerte ikke. Etter en telefonsamtale, de ba meg sende en bilde hvor jeg viser at knappen fungerer ikke?!? Etter 5 e-poster, de sendte meg en ny skjerm. Det tok 2 uker å motta den. Den nye skjermen var OGSÅ defekt. Denne gangen ba de meg sende en video på mail som viser at lyden ikke fungerer. Ok... De svarte men en e-post "prøv en annen pc", selv om jeg forklarte 2 ganger at jeg har prøvd forskjellige PC-er, skjermer, kabler, instillinger osv. og at det er kun den philips skjermen som er defekt. Det har vært 1+ måned nå siden saken startet og jeg fortsatt ikke har en fungerende skjerm, bare mye bortkastet tid. Dustin nekter å hjelpe og bare sender meg videre til Philips.

Forferdelige skjermer, helt forferdelig kundestøtte.

Hva er mine rettigheter her? Kan jeg bare be om å få pengene tilbake og sende skjermen tilbake til dustin? Jeg vil ikke kaste bort mer tid på dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det dustin som du skal forholde deg til.
Det er dustin du har handlet med, så det er dem du skal forholde deg til.

Her har du produkter som er DOA så er nok dustin som er kranglete.

  • Liker 1
Skrevet

Samme feil på to splitter nye skjermer er jo litt av et sammentreff!
Er du sikker på det ikke er en tastelås eller noe slikt som kan være årsaken?
Uansett; håper det ordner seg raskt for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...