Gå til innhold

God of War Ragnarök har satt salgsrekord for PlayStation


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BeThomas skrev (2 timer siden):

Det gleder meg at gode single-player spill selger godt.

Så sykt enig.

martin1872 skrev (4 minutter siden):

Bare for Sony å få ut fingeren å lansere spillet på PC... så kanskje de selger dobbelt så mange spill....

Hadde jeg ikke hatt forrige GoW i backlogen allerede hadde jeg vært på samme linje.

Lenke til kommentar

Hadde håpet å lese litt mer positive kommentarer angående single player spill selger bra og at det er en god ting for gaming verdenen i sin helhet siden ikke alle er så gira på MP spill, som meg. Var EN slik kommentar og resten vare "dette må komme til PC azza!". Det var ikke så veldig oppmuntrene egentlig, men gediger høy fem til BeThomas, da! =)

SP spill med gode historier og gameplay er da ikke dødt som noen vil ha det til, og det er utrolig bra å se bevis for. Nå har jeg aldri spillt et eneste GoW spill og skal ikke starte med dette, men er glad at store AAA utviklere ennå har fokus på dette.

Spillte ferdig Bayonetta 3 litt over en uke siden og det var helt sykt fett, og tenker GoW fansen er litt på samme nå med Ragnarõk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev:

Hadde håpet å lese litt mer positive kommentarer angående single player spill selger bra og at det er en god ting for gaming verdenen i sin helhet siden ikke alle er så gira på MP spill, som meg. Var EN slik kommentar og resten vare "dette må komme til PC azza!". Det var ikke så veldig oppmuntrene egentlig, men gediger høy fem til BeThomas, da! =)

SP spill med gode historier og gameplay er da ikke dødt som noen vil ha det til, og det er utrolig bra å se bevis for. Nå har jeg aldri spillt et eneste GoW spill og skal ikke starte med dette, men er glad at store AAA utviklere ennå har fokus på dette.

Spillte ferdig Bayonetta 3 litt over en uke siden og det var helt sykt fett, og tenker GoW fansen er litt på samme nå med Ragnarõk.

Det nye God of War var en perfekt 10er. Det er vanskelig, og hubris av høyeste rang å prøve seg på en oppfølger til noe slikt, men det eneste som er dårligere med Ragnarok er at det mangler "new car smell" som forrige God of War hadde. Avsindig imponerende håndverk, revolusjonerende god kameraføring, nydelig og detaljert grafikk, gameplay som er så lett eller vanskelig som du vil ha det, en god story med fremragenende stemmeskuespill og ett nydelig soundtrack. Dette er kremen av det man kan oppleve som spiller.
Lenke til kommentar
newman221 skrev (12 timer siden):

Litt trist å tenke på at et kvalitetsspill som dette har solgt 5,1 millioner eksemplarer, og at rundt 250 millioner mennesker spilte Candy Crush ifjor...

Alle har en smarttelefon, ikke alle har en playstation 4 eller 5
Candy Crush er gratis, God of War er dyrt
Candy Crush er et helt annet type spill enn God of War og har nok ikke særlig overlappende målgruppe
Mobilspill kan spilles overalt, God of War kun hjemme
Candy Crush spilles også av barn mens God of War har høy aldersgrense
Mange spiller kanskje begge deler

Jeg kunne sikkert ramset opp enda 10 gode grunner til at det er som det er, men jeg ser ikke helt relevansen til Candy Crush og God of war. Totalt forskjellige typer spill og plattform men kanskje aller størst er prisen.

Hvis du kunne spille God of War gratis på mobilen så kanskje det hadde vært mer likt 🤷‍♂️

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
BeThomas skrev (På 27.11.2022 den 22.57):

Det nye God of War var en perfekt 10er. Det er vanskelig, og hubris av høyeste rang å prøve seg på en oppfølger til noe slikt, men det eneste som er dårligere med Ragnarok er at det mangler "new car smell" som forrige God of War hadde. Avsindig imponerende håndverk, revolusjonerende god kameraføring, nydelig og detaljert grafikk, gameplay som er så lett eller vanskelig som du vil ha det, en god story med fremragenende stemmeskuespill og ett nydelig soundtrack. Dette er kremen av det man kan oppleve som spiller.

Bossfighten med Heimdal må være en av de bedre bossfightene noensinne, perfekt buildup og avslutning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...