Gå til innhold

Kopiering av strekkode


Anbefalte innlegg

Nå som coop har kommet med ny type stekkode på kortene sine, får jeg ikke til å bruke den lappen jeg hadde limt på bankkortet lengre. Prøvde å generere ny ut i fra det nye coop-kortet, men den blir ikke likens når jeg genererer den med de opplysningnene den gir fra seg. Har prøvd å scanne kortet inn på data, men kassa på butikken vil ikke godta den heller. Blir vel for utydelig. Jeg har coopay, men synes at lappen på kortet er best og mest praktisk, da kan jo ungene få en lapp på sitt kort også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 11/4/2022 at 11:48 AM, Postkassestativ said:

Nå som coop har kommet med ny type stekkode på kortene sine, får jeg ikke til å bruke den lappen jeg hadde limt på bankkortet lengre. Prøvde å generere ny ut i fra det nye coop-kortet, men den blir ikke likens når jeg genererer den med de opplysningnene den gir fra seg. Har prøvd å scanne kortet inn på data, men kassa på butikken vil ikke godta den heller. Blir vel for utydelig. Jeg har coopay, men synes at lappen på kortet er best og mest praktisk, da kan jo ungene få en lapp på sitt kort også.

I verste fall kan du vel bare ta skjermbilde fra appen og skrive ut denne?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...