Gå til innhold

Pokemon Go


Anbefalte innlegg

Jeg spiller fortsatt Pokemon Go, og ser at mange gjør det fortsatt.

Spillet har endret seg en hel masse siden oppstart, og er mer moro nå synes jeg. Det har blitt en stor økning i antall gymmer og pokestops og gymmene er enklere å ta ned.

Dessuten er det stadig nye oppgaver å delta i.

Noen her inne som fortsatt spiller?

Endret av Hanne9867
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

🙋‍♂️

Jeg begynte å spille da det kom, spilte mye sammen med min sønn og samboer, men de har etterhvert falt av. Spiller ikke så mye, men prøver å få det til litt innimellom. Nå i helgen var jeg og tok 9 Mega Gyarados raid med noen kompiser.

Sørger stort sett for å få fanget en pokemon og tatt et stopp i det minste hver dag. 

Endret av Musty
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Musty skrev (59 minutter siden):

Det er en sannhet med modifikasjoner... Nå er det relativt enkelt å foreslå ting som kan bli til både pokestop og gym. Med remote raiding er det også mulig å få være med på raid, selv om man er langt unna.

Lenge siden jeg spilte Pokemon Go, da var det begrenset hvor mange remote-raids en kunne delta på uten å måtte betale for tokens. 
Og så vidt jeg husker så måtte en bli invitert til raid, så en må ha venner i en storby. 

Lenke til kommentar
Musty skrev (1 minutt siden):

Ja, du må kjøpe remote pass, og du må ha venner som kan invitere til raid. Det finnes facebookgrupper, discord-kanaler og egne apper som hjelper deg med å finne raid hvor som helst i verden, med venner eller fremmede.

Og da er vi tilbake til det jeg skrev; Bor du utenfor en storby så er det bare å glemme spillet.

Jeg dro til byen for å spille, men det fungerer bare på sommeren, og når det er sol, som er svært få dager i året.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (1 time siden):

Og da er vi tilbake til det jeg skrev; Bor du utenfor en storby så er det bare å glemme spillet.

Jeg dro til byen for å spille, men det fungerer bare på sommeren, og når det er sol, som er svært få dager i året.

Jeg bor ikke i en storby, men det er likevel mange gymmer og pokestops. Jeg har nesten alltid minst én pokemon i gym, og har mer enn nok items. 

Raids driver jeg ikke så mye med, men man kan jo inviterer opptil 5 fra spillet for å delta i raids. Problemet er at ikke så mange av de man inviterer blir med. Moro å bli invitert da, og få muligheten til å delta i f.eks. Australia.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...