Gå til innhold

AMD 64 pc


Anbefalte innlegg

(å da mener dere at 9800 Pro holder, da mener dere sikkert at Sapphire er best??

Men Nvidias 5900XT skal vist være veldig god, og er enda billigere.

Men dette er noe jeg nettopp plukket opp.)

 

Ikke lurt og kjøpe nvidias XT modeller!

En ATI modell med XT til sist betyr at den er best i serien

En Nividia modell med XT til sist betyr at den er dårligst i serien....

 

=5900XT er garantert mye dårligere en 9800pro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men jeg ville helst hatt det BESTE skjermkortet til min pc, og Pro begynner og legge på seg litt nå.

 

Skal ikke klage så mye på ATI, men jeg mener at det er mer rimilig og kjøpe XT en AIW.

 

Iallfall det kortet Eminent kom med, det kostet bare 500 kr mindre en 9800XT, og da mener jeg at XT er mer verdt (HL2 osv..)

Lenke til kommentar

ja det er godt mulig. Men skal du kjøpe deg 64 pc nå kan du like godt kjøpe det beste så man får en pc som holder lenge nok men hvis du skal kjøpe en "mellom" pc så er 9600xt bedre men hva md å gjøre det jeg sa?

 

hmm men bedre å kjøpe en bra pc nå som har amd xp 3000 eller noe å selge den til en eller anne form for "typisk elkjøp handler" senere å få igjen like mye penger
Lenke til kommentar

Må bare få sagt at de AIW kortene er steindyre, og du betaler ikke for ekstra ytelse, men ekstra stasj....

Og jeg vil også få sagt at NVIDIA FX 5900 er et veldig bra skjermkort som slår ATI 9800 pro i visse sammenhenger, det er bare å se på testene.....ATI er i vinden, det skal være sagt...MEN jeg personlig liker Nvidia sitt "opplegg" med drivere og hele pakka bedre. ;)

Lenke til kommentar
Må bare få sagt at de AIW kortene er steindyre, og du betaler ikke for ekstra ytelse, men ekstra stasj....

Og jeg vil også få sagt at NVIDIA FX 5900 er et veldig bra skjermkort som slår ATI 9800 pro i visse sammenhenger, det er bare å se på testene.....ATI er i vinden, det skal være sagt...MEN jeg personlig liker Nvidia sitt "opplegg" med drivere og hele pakka bedre. ;)

ja de har bedre driver opplegg osv. det skal dem ha...

men det kommer nok til å være en kamp mellom radeon & nvidia en god stund.

alt er smak å behag... å man skal ikke rakke ned på de andre liker bare fordi man har bedre erfaring med sitt utstyr :)

Lenke til kommentar

AMD 64 koster nå 2500, tror neppe den faller nye 1000 kr dette året slik over en dag, men heller går ned gradvis over tid.

 

Og om kanskje 5 måneder så er denne pc'en bare verdt halvparten, men slike valg tar man.

 

Men jeg tenkte at vis jeg kjøpte 9600XT, så solgte det igjen til 1500 til noen og kjøpte enten det mye til ATI eller Nvidia i august.

Lenke til kommentar
:) har jeg rakket ned på andre? er det noen som er litt såret her?

Vil bare prøve å være realistisk her, all den ATI hypen gjør meg litt gærn bare....

ps. Gf fx5950 kicker ass!!!

hehe nei ingen er såret jeg bare tenkte sånn generellt for det er en del som har tendens til å rakke ned på andres valg. men det er klart det kortet du snakker om er ganske bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...