Gå til innhold

AMD 64 pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er egentlig ikke XT bedre en Pro?

Jupp, men også langt dyrere. Forresten hvilke spill skal du spille og ved hvilken oppløsning? (Det er mulig dette blir overkill og koster mer enn det smaker)

 

Nec Dvd-brenner 4x

Samsung Dvd-spiller 16x

MSI cd-brenner 52x

Blir det ikke litt overkill med 3 CD-enheter? Nøyer det seg ikke bra med f.eks kun DVD-brennneren? Den gjør jo alt som de andre enhetene gjør.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

ok, får en 17" LCD skjerm snart, men skal kjøpe en 19"/21" LCD senere, så jeg bruker nok 1152x864, tror kanskje jeg går opp en der til 1280x760, men det ser jeg.

 

Jeg liker best og spille litt nye spill og noen gode klassikere, Lock on, Battlefield 1942, osv..........

 

Alle pc'ene jeg har fått (av far min) har vært fedigbygd og der har jeg alltid fått med dårlige skjermkort, tenkte det var på tide med et godt et.

 

Jeg vil gjerne ha 3 enheter, jeg syns det er nok, kanskje litt for mye men jeg ser ikke minuset med og ha 3.

Lenke til kommentar
ok, får en 17" LCD skjerm snart, men skal kjøpe en 19"/21" LCD senere, så jeg bruker nok 1152x864, tror kanskje jeg går opp en der til 1280x760, men det ser jeg.

 

Jeg liker best og spille litt nye spill og noen gode klassikere, Lock on, Battlefield 1942, osv..........

 

Alle pc'ene jeg har fått (av far min) har vært fedigbygd og der har jeg alltid fått med dårlige skjermkort, tenkte det var på tide med et godt et.

 

Jeg vil gjerne ha 3 enheter, jeg syns det er nok, kanskje litt for mye men jeg ser ikke minuset med og ha 3.

Den uthevede kombinasjonen vil gi et dårlig bilde. Gå heller for den oppløsningen skjermen er laget for: 1280x1024

Lenke til kommentar
Holder 9800 pro lenge, eller er XT kanskje noe og hive seg ut på?

Radeon 9800XT koster fra ca 4200kr

Radeon 9800 Pro koster fra ca 2500kr

--------------------------------------------

Prisforskjell: 1700kr (det er ganske mye synes jeg)

Ytelseforskjell: Noen få prosent (det er ganske lite synes jeg)

 

You do the math...

Lenke til kommentar
Kan jo være like godt å heller kjøpe Shuttle sitt Barebone system med AMD64, jeg vet ikke hva dere syns om det?

Jeg regnet litt på det i sted... Da kom jeg frem til at shuttle-systemet koster 1700kr mer enn tilsvarende med vanlig kabinett og hovedkort.

 

Litt for dyrt for min smak bare bare for å få et fysisk mindre system.

Lenke til kommentar

GeForce 5950 Ultra skal visst være ganske nært Radeon 9800PRO i ytelse, men man må innse at det er ATI som rule lista for tiden. Og Sapphire er jo et greit valg men det ser ut som om du har tenkt å bruke masse peng på denne kassa så hvorfor ikke går for Hercules som faktisk ligger et lite hakk foran de andre ATI produsentene + at de har bedre overklokkingsegenskaper.

 

ANG CD-ROM:

 

Hvorfor 3? Det hoder med to om du skal brenne CD/DVD! Og til isoer o.l. trengs bare 1! Hva med kombinasjinene 8xDVD Brenner og 16/20x DVD-ROM? Burde holde for de fleste!

Lenke til kommentar

Kommer til å betale alt selv ja, skal iallefall ikke ha noen dritt kort igjen.

Har hatt litt dårlig erfaringer med ATI derfor har jeg aldri helt støttet dem.

Men skal jeg spare penger så bør det helst være litt, f.eks sparer jeg 2500-4000 er jeg villig å kanskje bytte.

Men vis det er bare små ting så tror jeg at jeg står på mitt.

Kanskje jeg kjøper et 9800XT istedenfor.

Lenke til kommentar
Men er det ikke endel forskjell på Pro og XT, trodde at XT kom best ut da, det er ca. bare 500 kr. iforskjell på de to kortene, + XT får HL2, der er nok mener jeg tilå slå ut Pro, ser ikke på Pro som et alternative egentlig.

hmm hva skal du med xt? det kommer e mye bedre kort snart å man får mer for pengene med PRO AIW kortet... å husk det er ikke bare vanlig pro versjon med All In Wonder ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...