Gå til innhold

Dårleg signalstyrke med iPhone i Oslo


Zeph

Anbefalte innlegg

Eg har ein SE 2020 og ein 14 Pro, der begge ofte viser ein strek i Oslo-områder, av og til to. I det siste har eg tidvis måtte prate med folk på Facetime fordi det er så dårleg lydkvalitet med telefonen.

Sambuar med iPhone 11 og Telia har fire strekar.

Har Telenor så dårleg dekning i sentrale strøk eller er det nokre triks her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bäcker skrev (2 timer siden):

Snodig at FaceTime virker, men ikke tale... 

Gløymde å nevne at det er snakk om heime i bustaden, med wifi. Har for så vidt Wifi tale, men ser no at den ikkje var aktivert, så eg har gjort det. Eg veit ikkje kva iPhone prioriterer når du har både dekning og wifi.

Hadde uansett venta litt betre dekning så sentralt, men det er ikkje eit stort problem. Tale har fungert, men det har vore fleire samtalar med dårleg signal.

Lenke til kommentar

Har det «alltid» vært slik? 2 streker bør være mer enn nok til å utføre samtaler på. Er det 5G og 2 streker? Prøv å skru av 5G? Jeg husker ikke når 5G kom på iphone. Og for lat til å google. Kanskje 4G dekningen er bedre. Så vidt jeg husker så prioriteres Wifi-tale ovenfor 5G/4G/3G/2G. 
 

Du kan jo for morro skyld teste simkort fra din samboer i noen av dine telefoner. Da får du kanskje svar på om det er noe tull med selve telefonen. 

Endret av iblazeqt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...