Gå til innhold

– Jeg er en av Norges beste AWP-spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guybrush 3pwood skrev:

Folk som skryter av seg selv er det verste jeg vet.

Selv om jeg er uten tvil er norges desidert største Monkey Island™ fan så holder jeg meg for god til å skryte av det....

Har hatt en følelse av at du kanskje var fan en stund, var ett eller annet som gjorde at jeg trodde det men greier ikke helt å sette fingeren på det. OT: Nei det er du ikke, det er alltid de som skryter slik som lar det gå i huet når det går dårlig og så ødelegger det mer for deg psykisk enn motstanderen.
Lenke til kommentar
MOO- skrev (3 timer siden):
Guybrush 3pwood skrev (5 timer siden):

Folk som skryter av seg selv er det verste jeg vet.

Selv om jeg er uten tvil er norges desidert største Monkey Island™ fan så holder jeg meg for god til å skryte av det....

Har hatt en følelse av at du kanskje var fan en stund, var ett eller annet som gjorde at jeg trodde det men greier ikke helt å sette fingeren på det. OT: Nei det er du ikke, det er alltid de som skryter slik som lar det gå i huet når det går dårlig og så ødelegger det mer for deg psykisk enn motstanderen.

Joke ----> you

Lenke til kommentar
6 hours ago, Guybrush 3pwood said:

Folk som skryter av seg selv er det verste jeg vet.

Selv om jeg er uten tvil er norges desidert største Monkey Island™ fan så holder jeg meg for god til å skryte av det....

Nå har jeg aldri spilt Monkey Island,  men som norges nest største kverulant,  må jeg påstå at jeg er Norges største Monkey Island fam.

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
MOO- skrev (3 timer siden):
Guybrush 3pwood skrev (5 timer siden):

Folk som skryter av seg selv er det verste jeg vet.

Selv om jeg er uten tvil er norges desidert største Monkey Island™ fan så holder jeg meg for god til å skryte av det....

Har hatt en følelse av at du kanskje var fan en stund, var ett eller annet som gjorde at jeg trodde det men greier ikke helt å sette fingeren på det. OT: Nei det er du ikke, det er alltid de som skryter slik som lar det gå i huet når det går dårlig og så ødelegger det mer for deg psykisk enn motstanderen.

Joke ----> you

Var ikke ment til deg etter "OT", den fjerna avsnittet mitt så det så helt dumt ut.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...