Gå til innhold

Dette er nytt i den hittil største oppdateringen av Windows 11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Abel46 skrev (7 timer siden):

Jeg må bare innrømme; jeg ser ingen grunn til å "oppdatere" til Windows 11. Windows 10 (som skulle være den siste versjonen) fungerer helt greit for meg.

(Anklager deg ikke for noe, bruker bare kommentaren din som eksempel for å lufte noe jeg har på hjertet)

Føler mange ikke tenker over sikkerhetsaspektet når det handler om oppdateringer. For øyeblikket er det ingen grunn til å legge win10 på hylla nei, men før eller siden når også win10 end-of-life.

Mange sa nok også at "det fungerer helt greit for meg" når xp nådde end-of-life. Hvordan disse i det hele tatt tør og koble maskinen til internett er et mysterium for meg.

Lenke til kommentar
jyggo skrev (3 timer siden):

(Anklager deg ikke for noe, bruker bare kommentaren din som eksempel for å lufte noe jeg har på hjertet)

Føler mange ikke tenker over sikkerhetsaspektet når det handler om oppdateringer. For øyeblikket er det ingen grunn til å legge win10 på hylla nei, men før eller siden når også win10 end-of-life.

Mange sa nok også at "det fungerer helt greit for meg" når xp nådde end-of-life. Hvordan disse i det hele tatt tør og koble maskinen til internett er et mysterium for meg.

End-of-life for Windows 10 er ikke før i oktober 2025. Så en kan trygt bruke Win10 til da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...