Gå til innhold

Bioshock-filmen har fått med seg regissøren av I Am Legend


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Gleder meg! Veldig stor fan av Bioshock. Håper de får til å bringe tilbake mye av det som gjorde Bioshock så bra. Men er også litt skeptisk.. En ting jeg ikke er redd for med dette prosjektet er at de skal gjøre samme feil de gjorde sist de prøvde.. Det å ha noe annet enn 18+ aldergrense på filmen. Netflix har ikke til vane å sette slike krav.

Lenke til kommentar

Er håpefull, ser ut som at den er i gode hender. Håper de er modige nok til å skildre Rapture til det fulle, og slik verden er og ikke toner ned stemningen. Og selvsagt i disse dager, lar kilden stå for seg selv uten noe nåtidens perspektiv eller agendaer bakt inn i Rapture!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Zeph skrev (19 timer siden):

Eg synest Netflix har mykje bra, men dette burde vore ein serie, ikkje ein film. Elskar Bioshock (mest 1 og 2), og er i utgangspunktet skeptisk, som vanleg til denne type produksjonar.

Kan stille meg bak at det hadde vært bedre.. Men man får bare håpe at dette blir bra uansett da :) 

Fleskelars skrev (20 timer siden):

Nesten alt Netflix tar i , blir til dritt 99% . Men man kan jo håpe ,,,,,

Er jo en del bra som kommer fra Netflix og.. Om man ikke har så ufattelig høye forventninger til ting tror jeg man kan ihvertfall kose seg med mye av innholdet som kommer ut.. 

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev:
Zeph skrev (19 timer siden):

Eg synest Netflix har mykje bra, men dette burde vore ein serie, ikkje ein film. Elskar Bioshock (mest 1 og 2), og er i utgangspunktet skeptisk, som vanleg til denne type produksjonar.

Kan stille meg bak at det hadde vært bedre.. Men man får bare håpe at dette blir bra uansett da :) 

Fleskelars skrev (20 timer siden):

Nesten alt Netflix tar i , blir til dritt 99% . Men man kan jo håpe ,,,,,

Er jo en del bra som kommer fra Netflix og.. Om man ikke har så ufattelig høye forventninger til ting tror jeg man kan ihvertfall kose seg med mye av innholdet som kommer ut.. 

Av egenproduserte ting er det ikke altfor mye som er bra , noe som også er grunnen til at Netflix har mistet så mange abonnenter. Det meste som er bra hos Netflix er produsert av andre .
Lenke til kommentar
53 minutes ago, Knetten said:

Verdt å spille denne serien? Er det ett historie spill? Har det til ps5..Og er det noen som kan anbefale ett godt skrekkspill til xbox game pass?

Absolutt, gameplay er så som så, men er en spennende historie og spesielt verden.

Spill 1 og 2 er sammenhengende mens 3 er ganske anderledes i historie,  men samme konsept og satt i samme univers.

Lenke til kommentar
Knetten skrev (1 time siden):

Og er det noen som kan anbefale ett godt skrekkspill til xbox game pass?

Har ikke full oversikt over hva som fins på game pass, men jeg vil anbefale Amnesia: Dark descent, det er det skumleste faenskapet jeg har vært borti, det er dog litt avhengig av at du lever deg inn i det, gjør du ikke det så funker det ikke, greier du å leve deg inn i det så får du psykologisk terror uten like i spillverdenen.

https://en.wikipedia.org/wiki/Amnesia:_The_Dark_Descent

Er du av typen som liker noen jumpscares så er Dead space jævla ålreit samtidig som du har den gode skumle stemningen i spillet litt som i nevnte Amnesia eller filmen Alien, Amnesia tar det dog til et helt annet nivå hvor det tærer på deg hele veien til man ikke orker å spille mer, og bare må gjøre som joey og legge det i frysern. 

https://en.wikipedia.org/wiki/Dead_Space

Litt eldre spill begge to, men har du ikke spilt dem så er de verdt et forsøk.

Bioshock er fantastisk forresten. 

Lenke til kommentar
Knetten skrev (5 timer siden):

Verdt å spille denne serien? Er det ett historie spill? Har det til ps5..Og er det noen som kan anbefale ett godt skrekkspill til xbox game pass?

Bioshock 1 og 2 (+ DLC) står som ei av mine beste spelopplevingar. Det er nokre år gammalt no, men trur det framleis gjer seg godt.

Bioshock 3 er òg bra, men eg likte dei andre best.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...