Drunkenvalley Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) For å vera høflig så er 90% av mennesker ikkje kompetente nok til å ha ein alvorlig dialog om korleis best håndtere barn - ofte ikkje ein gong sitt eige, og spesielt ikkje andres. Enda mindre korleis dei bør behandles i skule eller andre steder. Så byrje me sjå på demografien til nettavisen og eg våge påstå den prosenten er nærmere 99%. Bonus poeng at dette er kva stemmene egentlig sier. Bufdir er ikkje ein eller anna tilfeldig rasshøl, men ein organisasjon som samler spesialister under eit tak. Ok, så 2000 klovner meine dei veit bedre enn ekspertene. Sjokkerende nyhet det gitt. Endret 13 timer siden av Drunkenvalley 1 1
wampster Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Drunkenvalley skrev (53 minutter siden): For å vera høflig så er 90% av mennesker ikkje kompetente nok til å ha ein alvorlig dialog om korleis best håndtere barn - ofte ikkje ein gong sitt eige, og spesielt ikkje andres. Enda mindre korleis dei bør behandles i skule eller andre steder. Så byrje me sjå på demografien til nettavisen og eg våge påstå den prosenten er nærmere 99%. Bonus poeng at dette er kva stemmene egentlig sier. Bufdir er ikkje ein eller anna tilfeldig rasshøl, men ein organisasjon som samler spesialister under eit tak. Ok, så 2000 klovner meine dei veit bedre enn ekspertene. Sjokkerende nyhet det gitt. Bra vi har deg som er blant de 10%. 🥳 (antar at det er det du mener selv slik du ordlegger deg?) Hva baserer du det på forresten? At du ikke leser nettavisen? Eller er det andre tungtveiende grunner? 2
Drunkenvalley Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) 15 minutes ago, wampster said: Bra vi har deg som er blant de 10%. 🥳 (antar at det er det du mener selv slik du ordlegger deg?) Kvifor seie du noko så dumt? Treng eg tru at eg er kompetent for å sei at eg stole på kirurger om viktigheten av hygiene, heller enn Olav på gata som ikkje har vaska rævva siden Reagan var president? 16 minutes ago, wampster said: Hva baserer du det på forresten? At du ikke leser nettavisen? Eller er det andre tungtveiende grunner? Fleste har liten eller ingen reell kompetanse til å byrje med fordi dei ikkje har hatt barn før, og har liten eller ingen trening i det heila tatt. Dei er ikkje utdanna pedagoger. Dei har snevert livssyn, og sverger dei aldri har møtt ein transkjønnet person i livet sitt, osv. Nettavisen er ikkje akkurat VG i popularitet. Som namnet tilsier har den ikkje papirutgave. Kven trur du er tiltrukket denne avisen? Snittpersonen på gata? 😃 Endret 12 timer siden av Drunkenvalley 1
DukeNukem3d Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden (endret) Atib Azzad skrev (2 timer siden): Ser ut til at folk flest består av 2120 registrerte nettavisen brukere. lol Der var du ja. Men 98% av flere tusen pleier forteller sitt likevel. Seerne ga vel sitt tydelige svar i VG også mener jeg å huske. De aller fleste synes at woke er noe forbanna tull, det virker å bare være raringer på ytre venstre som tar disse greiene seriøst. Endret 12 timer siden av DukeNukem3d 1 1
skaftetryne32 Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden DukeNukem3d skrev (11 timer siden): De aller fleste synes at woke er noe forbanna tull, det virker å bare være raringer på ytre venstre som tar disse greiene seriøst. Tullinger på ytre venstre, og tullinger på ytre høyre, det er tullingene som tar dette seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå