Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Noen som ser hva dette er?


Lbeth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uderzo skrev (1 minutt siden):

Som de over illustrerer så fint, så tror jeg det er greit å vente til legen din får en rapport i fra radiologen.
Vi legfolk kan se alt mulig på de bildene ;) 

Jojo, men kan jo være det er en radiolog som kjeder seg på en ettermiddag her inne.. 😂

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Som Uderzo sier så er det nok ingen av oss her på forumet som kan hjelpe deg. Du må nok vente og høre med hva de har å si. Interessante bilder uansett da! Håper ikke det er noe ille og at du eventuelt blir bedre med behandling om det er noe.  

Lbeth skrev (2 minutter siden):

Regner med det er en prolaps, men trodde det var enklere å se.. 😇

Ikke for det utrente øyet.. Derfor du har eksperter som er leger og kan tyde bildene. 

Veldig interessant da! Kult å se et MR bilde uansett om vi kan hjelpe deg eller ikke. Teknologien er faen meg kul ikke sant? :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Når man skal tolke et MR-bilde er det helt relevant å forstå hvorfor bildet ble tatt i utgangspunktet. MR gir veldig mye informasjon, og MR-funn må korreleres med klinisk funn.

I tillegg må man gjennomgå MR gjennom betydelig flere snitt enn det du viser her. Med mindre man har funnet akkurat det snittet som viser sykdomstegn, så er det nesten ikke mulig å konkludere på enkeltbilder uten å se dem i serier.

Ikke en radiolog en gang kan trekke konklusjon fra de få snittene du har lagt ut. Man må nok vente på en beskrivelse fra kyndige, her er det allerede beskrevet engler og demoner, virker for meg som lite sannsynlig.... 😛 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...