Gå til innhold

Setter midlertidig stopper for forlenging av PlayStation Plus-abonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gringorilla skrev (På 2.5.2022 den 12.04):

Jeg savner fortsatt en forklaring på hva som skjer med oss som har flere år med PS Plus stacket opp, men mindre eller ingen år med PS Now. Hvilke muligheter har vi til å oppgradere til Extra eller Premium?

Dette er hva som sto i mailen jeg mottok fra Playstation :

Sitat

Det nåværende abonnementet ditt flyttes automatisk over til en tilsvarende abonnementstype på den nye PlayStation Plus-tjenesten, med mindre du lar det utløpe før den nye tjenesten lanseres. Du beholder abonnementstid i kø som du allerede har betalt for, og vil fortsatt ha tilgang til de samme medlemsfordelene inntil abonnementet utløper.

Vær trygg på at abonnementskostnaden ikke vil øke, og at betalingsdatoene dine ikke vil endres når den nye tjenesten lanseres, med mindre du velger å gjøre endringer i abonnementstypen eller betalingsfrekvensen din.

Du kan enkelt oppgradere til et høyere fordelsnivå, når som helst. Hvis du vil oppgradere, må du betale differansen mellom det nåværende abonnementet ditt og det nye abonnementet. Differensen tilpasses gjenværende tid i det nåværende abonnementet.
 

Så du kan helt sikkert oppgradere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gringorilla skrev (På 2.5.2022 den 12.04):

Jeg savner fortsatt en forklaring på hva som skjer med oss som har flere år med PS Plus stacket opp, men mindre eller ingen år med PS Now. Hvilke muligheter har vi til å oppgradere til Extra eller Premium?

Jeg har betalt til 2025.
Jeg, og du blir flyttet til Essentials som koster det samme som nå. Om du vil oppgradere så er det bare å gjøre det, null problem. Du kan sikker også konvertere til ekstra eller premium slik at du ikke betaler ekstra men at løpetiden minker i tråd med det det koster ekstra, om du skjønner..
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev (16 timer siden):

Du kan sikker også konvertere til ekstra eller premium slik at du ikke betaler ekstra men at løpetiden minker i tråd med det det koster ekstra, om du skjønner..

Jeg håper dette er tilfellet, og kun basert på hva Gamer her skriver, så trodde jeg det var slik det fungerte, men etter å ha lest fra kilden deres, så synes jeg det virker som at Gamer har mistolket noe eller formulert seg litt merkelig.

Det som er viktigst er at jeg ikke ender opp med å være stuck med kun Essential eller at jeg mister alle årene jeg har betalt for.

Endret av Gringorilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...