Gå til innhold

Tips til app som skjuler varlser?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Miss_star skrev (25 minutter siden):

Andoid telefon.
Noen som har funnet en fungerende tredjepart app som skjuler innholdet når man får varsler på åpen telefon? Ønsker at det kommer opp «snapchat» bare som på iphone. 

Du ønsker å kun se at du har en ny snapchat, og ikke info om hvem snappen er ifra. Eller misforstår jeg? 

Lenke til kommentar
iblazeqt skrev (5 minutter siden):

Du ønsker å kun se at du har en ny snapchat, og ikke info om hvem snappen er ifra. Eller misforstår jeg? 

Stemmer. Snap var kun et eksempel, gjelder alle apper med info. Får det til på låst skjerm men ikke mens jeg bruker telefonen. 

Lenke til kommentar
Miss_star skrev (Akkurat nå):

Stemmer. Snap var kun et eksempel, gjelder alle apper med info. Får det til på låst skjerm men ikke mens jeg bruker telefonen. 

På min iphone så skjules slik info kun når den er låst. Om jeg tar opp telefonen med et aktivt snap-varsel, så vises infoen om hvem den er i fra. Pga faceID som åpner telefonlåsen. Om samboer tar opp telefonen, så vises ikke den infoen. 
 

vet dessverre ikke om apper som løser problemet ditt. Så har ingen andre tips enn å deaktivere varsler i sin helhet. 

Lenke til kommentar
iblazeqt skrev (53 minutter siden):

På min iphone så skjules slik info kun når den er låst. Om jeg tar opp telefonen med et aktivt snap-varsel, så vises infoen om hvem den er i fra. Pga faceID som åpner telefonlåsen. Om samboer tar opp telefonen, så vises ikke den infoen. 
 

vet dessverre ikke om apper som løser problemet ditt. Så har ingen andre tips enn å deaktivere varsler i sin helhet. 

Ja iPhone som jeg kommer fra kunne jeg ha slik at jeg kun fikk opp varsel på snapchat mens tlf var i bruk. Så det går nok på et vis men finner ikke ut av det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...