Gå til innhold

(Pl) kamptråd- Gameweek 29

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Takk for kampen. Var en tøff match, de første 45 var arsenal klart best. Man of the match var Martinelli.

Må si jeg deler tankegangen til golf'ern å håper virkelig arsenal tar 4.plassen.

Skrevet

All right. Da var det over, og et tap som var forventet før sesongen var i gang ble en realitet. Jeg synes det er flere positive ting å ta videre fra denne kampen, og selv om Liverpool fikk grei kontroll fra 60 min+, så var de langt fra komfortable før det. Ikke verst fra ligaens yngste lag og manager mot selveste Masters of The Universe. Vi kjører igjen mot Villa!

Skrevet
Slettet-D7I5Gr2 skrev (7 minutter siden):

Takk for kampen. Var en tøff match, de første 45 var arsenal klart best. Man of the match var Martinelli.

Må si jeg deler tankegangen til golf'ern å håper virkelig arsenal tar 4.plassen.

Morsom du

Skrevet (endret)
leifeinar skrev (På 16.3.2022 den 23.06):

Bra lag Arsenal. Jobbe litt med det mentale når man ligger under 😊

Relativt ungt lag og da må man kanskje regne med at de får slite mot et såpass bra lag som Liverpool faktisk er . Liverpool er vel bortimot på topp i syklusen under Klopp nå (syns jeg) :)  Nesten litt synd å ikke se kamper nå, men min personlige lille boikott mot prisene på PL er i gang fortsatt.

Bare så synd at Man City er enda bedre.

Endret av oOF
Skrevet
barezell skrev (47 minutter siden):

jajajaja. Fortsatt et stykke opp. Takk for kampen! 

Fortsatt et stykke opp, men tenker det er viktig å gjøre som etter kampen mot city, ta med seg alt det positive. 
Vi har kommet en lang vei allerede, og den største forskjellen i dag er at pool faktisk setter sjansene sine. 
3 Poeng mot villa på Lørdag så skal jeg si meg veldig fornøyd med det som muligens er den tyngste uken (6 dagene) Arsenal får i løpet av hele sesongen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...