Dragavon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden el_cash skrev (15 minutter siden): Åpen spørsmål; hvorfor ser vi ikke mer til FP-1 Flamingo? Var det ikke tilbake i august at Ukraina annonserte disse, og at det skulle produseres noe slikt som 3000 stk per måned? Med andre ord burde produksjon være i full gang nå, med flere tusen på lager - eller er det bare jeg som har gått glipp av hvorvidt disse brukes i større mengder nå? Sparer de kanskje til ett eller flere voldsomme angrep mot Moskva og St Petersburg? Eller sliter de simpelthen med produksjon/treffsikkerhet eller annet? Setter pris på om noen med mer informasjon kan dele litt. Du bommer nok litt på tallene der gitt. Det var vel den gangen snakk om en håndfull missiler i uka. DVS 5-10 stk trur eg. 1
Enceladus Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden 58 minutes ago, el_cash said: Åpen spørsmål; hvorfor ser vi ikke mer til FP-1 Flamingo? Var det ikke tilbake i august at Ukraina annonserte disse, og at det skulle produseres noe slikt som 3000 stk per måned? Med andre ord burde produksjon være i full gang nå, med flere tusen på lager - eller er det bare jeg som har gått glipp av hvorvidt disse brukes i større mengder nå? Sparer de kanskje til ett eller flere voldsomme angrep mot Moskva og St Petersburg? Eller sliter de simpelthen med produksjon/treffsikkerhet eller annet? Setter pris på om noen med mer informasjon kan dele litt. Ble vistnok sendt opp 4 stykker for noen dager siden. RDT_20251117_152814.mp4
Kahuna Skrevet 16 minutter siden Skrevet 16 minutter siden Det ble også snakket om presisjonsproblemer på de første flamingo-missilene så jeg vil anta at de er tilbakeholdne med bruken frem til det problemet er løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå