Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor treffer man aldri like hyggelige menn på apper og online som i virkelig liv?


Gjest bf385...621

Anbefalte innlegg

Gjest bf385...621

Jeg begynte å tenke på dette her idag. Jeg har en jobb der jeg prater med fremmede folk hele dagen... og veldig ofte menn... unge som eldre og midt i mellom. Manger er jo så hyggelige å prate med at jeg kan skravle meg ihjel med dem og det er bare så trivelig. Men online... er det umulig. Snakk i forbindelse med jobb så blir det jo ikke akkurat sjekking selv om jeg tror noen liker meg litt godt innimellom når de må opplyse om sivilstatus osv osv... ha ha ha..det er like komisk hver gang. 

 

Men online så mister jeg interessen med en gang fordi det er så mye fokus på kropp og sex hele tiden...det er vanskelig å føre en skriftelig samtale osv osv... på jobb kan vi disktuere alt mellom himmel og jord og spesielt morsomt når jeg treffer folk som jeg har felles interesser og meninger med. 

Jobben jeg har er at jeg kjører taxi. 

Har andre tenkt over det???

Anonymous poster hash: bf385...621

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest bf385...621
:utakt skrev (30 minutter siden):

Mange er ikke så glade i å formulere seg skriftlig. De er nok ikke mindre hyggelige, egentlig, men det er kjedelig / vanskelig å tekste. 

Hvorfor inviterer de ikke folk ut da hvis de like å prate mer enn skrive?? Det blir lissom aldri noe av noe. 

Anonymous poster hash: bf385...621

Lenke til kommentar
Gjest bf385...621 skrev (1 time siden):

Jeg begynte å tenke på dette her idag. Jeg har en jobb der jeg prater med fremmede folk hele dagen... og veldig ofte menn... unge som eldre og midt i mellom. Manger er jo så hyggelige å prate med at jeg kan skravle meg ihjel med dem og det er bare så trivelig. Men online... er det umulig. Snakk i forbindelse med jobb så blir det jo ikke akkurat sjekking selv om jeg tror noen liker meg litt godt innimellom når de må opplyse om sivilstatus osv osv... ha ha ha..det er like komisk hver gang. 

 

Men online så mister jeg interessen med en gang fordi det er så mye fokus på kropp og sex hele tiden...det er vanskelig å føre en skriftelig samtale osv osv... på jobb kan vi disktuere alt mellom himmel og jord og spesielt morsomt når jeg treffer folk som jeg har felles interesser og meninger med. 

Jobben jeg har er at jeg kjører taxi. 

Har andre tenkt over det???

Anonymous poster hash: bf385...621

Jeg tror at folk er mer «ærlige» på nett. Når vi møtes i virkeligheten, selv når det er tilfeldige treff med noen vi aldri får se igjen så har man en skamfølelse, frykt for å bli avvist, øyekontakt gjør noe med oss.

Når man har et tastatur så tør mange å si det man mener, enten det er om muslimer eller til kvinner.

Hva gjelder digitale sjekketjenester så er det vel slik at de fleste mennene har opplevd å bli avvist veldig mange ganger. Kanskje er det da naturlig at man inntar en «effektiv» innstilling til de man møter? «Hvor mange minutter må jeg bruke på denne personen før jeg vet om hun/han vil det samme som meg»?

-k

Endret av knutinh
Lenke til kommentar
Gjest bf385...621
nacario skrev (På 2.2.2022 den 10.34):

Aldri svart og hvitt. Men så r d sikkert lettere å være freidig bak et tastatur, fremfor ansikt til ansikt hvor en ter seg.

Foretrekker den siste varianten når jeg ønsker å bli kjent med en ny. Ts

Anonymous poster hash: bf385...621

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...