Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplisert dame


Gjest de23d...988

Anbefalte innlegg

Gjest de23d...988

Hey,

Jeg og ei dame har tidligere hatt en liten flørt - men aldri gjort noe seksuelt. Vi møttes nå etter mange år, hadde det morro på restaurant med god mat og noe drikke og dro hjem til meg. Der ser vi en film. Jeg merker at hu ikke er der jeg er på den seksuelle fronten. Hun kommer ikke å setter seg inntil meg, koser med meg etc. Til tross for dette prater hu mye om meg til venninnene sine. Hvorfor klarer hu ikke å være seksuell? er jeg friendzona? Meste jeg får ut av henne er at hu sovner på brystet mitt  - og da har jeg gitt hu ei god morsom kveld, som jeg ærlig ikke tror mange andre karer klarer å toppe. 

Føler forøvrig at jeg burde droppe hele opplegget og si at jeg ikke har tid til å møtes fremover. 

Anonymous poster hash: de23d...988

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel heller du som gjør ting komplisert. 
Forventet du at dama skal smyge seg inntil deg og deretter starte dansen? Svært få damer gjør dette, fordi menn flest som regel er den som tar initiativet. Dersom begge ligger litt på "vent" - er det enkleste ofte det beste. Jeg pleier bare å smile og si høyt: "Hvorfor kommer du ikke nærmere meg?" eller "Hvorfor kommer du ikke å sitter ved siden av meg?". Tydelige og klare "beskjeder", uten at det føles som en direkte kommando er ofte det som fungerer best; meg erfart. Er du trygg på hva du gjør. Vil dama føle seg trygg og komfortabel. 

Kanskje er hun ikke vant med den type settinger. At hun blir veldig usikker og redd for å gjøre noe feil. Da er det mye enklere for hennes del å ha en partner som kan hjelpe henne litt med dette. 

Uansett; basert på den siste setningen din. ...

Gjest de23d...988 skrev (41 minutter siden):

Føler forøvrig at jeg burde droppe hele opplegget og si at jeg ikke har tid til å møtes fremover. 

Så kanskje like greit - for hennes del. Hvis du dumper ei dame på grunn av noe så banalt som dette. Så fortjener hu kanskje noen som har litt bedre holdninger enn deg. Kanskje var hu også avvente, for å sjekke at du ikke bare ønsker "et ligg" - og ferdig med det. Isåfall; bra for henne.... virker som hu klarte å luke deg vekk kategorien "de som bare vil ha et ligg".

Lenke til kommentar

Kanskje du må være litt tydeligere og mer frempå. Men selvsagt ikke pushe unødig. Prøv å være litt fysisk, gjerne leken. Har hatt gode erfaringer med å rett og slett løfte opp damer og bære litt rundt på dem, på en leken måte selvsagt. De løsner stemningen litt, er fysisk kontakt, og det skaper en dynamikk der du viser "styrke og dominans" (selv om det egentlig bare er en tullete ting).

Men klart, hvis du er gravalvorlig til vanlig, så passer det kanskje ikke helt hvis du plutselig prøver deg på å være leken ut av det blå.

Edit: Men først og fremst bør du kanskje jobbe litt med deg selv.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...