Paulex Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Hvilket prog. må jeg ha for å kjøre denne? Hvor kan jeg finne det?
Egil.B Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 (endret) asp er ikke et videoformat. Det er websider. Endret 9. januar 2004 av Egil.B
Paulex Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Jepp, server sider. Men hva må jeg gjøre for å kunne åpne disse?
dacourt Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 For å se på ASP-sider som ligger på din egen maskin så må du ha IIS (Internet Information Service) installert på maskinen din. Denne følger med på både Windows 2000 og Windows XP. For å lære mer om ASP så kan du jo ta deg en tur innom her eller her. dacourt
Paulex Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 Har innstallert Windows XP Pro. Man har den ikke!
PoleCat Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Start > Kontrollpanel > Legg til/ fjern programmer > Legg til/ fjern Windows-komponenter > Hak av for "Internet Information Services (ISS)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå