Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Schibsted innlogging

Anbefalte innlegg

får denne meldingen ofte når jeg besøker vg, e24, pent og tek

schibsted.PNG.32e7f283bb7cccd5c0df514f7a5b72bc.PNG

Trykker på fortsett uten å logge inn, men den kommer tilbake etter en liten stund.

Er det mulig å få den helt vekk uten å måtte logge seg inn på de forskjellige sidene?

Den kommer fordi jeg er logget inn på finn.no. men ønsker ikke å logge meg inn på de andre sidene

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
vidor skrev (På 23.12.2021 den 19.16):

Poenget er å loggføre deg sånn at du kan datamines, med din velsignelse vel og merke. Du kan jo velge å bruke en browser som du bruker til innlogginger og en annen til andre websider i nettverket.

Er nok det som er trikset, bruke en egen nettleser til finn.. litt tungvint men bedre enn maset

• 1 år senere...

Bumper denne, da jeg har samme problem. Jeg er innlogget i én lokal nettavis jeg betaler for, og plutselig skal Schibsted tracke meg overalt. Er det noen med teknisk kunnskap som vet hvilken cookie som er satt, og hvorvidt det er mulig å endre den cookien slik at den kun er gyldig på den aktuelle avisen jeg ønsker å være innlogget i?

Abonner som Jan Johansen. Det er den personen det finnes flest av i Norge, og som er vanskeligst å spore.

Tror nok nettbasert sporing bare kommer til å bli verre over tid i praksis.

Det som er praksis i dag er å mase om å sette de cookies de vil for sporing helt til du sier ja til alt. Ellers blir du normalt mast på ofte.

Når de jobber så hardt for å få deg til å godta alt cookies vet du at det er viktig for dem. Det holder ikke å bare godta nødvendige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...