Gå til innhold

Anmeldelse: Pokémon Brilliant Diamond


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en tåpelig anmeldelse. Jeg hoppet over originale Diamond and Pearl, i sin tid, så kan ikke uttale meg om det. Men her er det kun ren sammenligning med den originale. Hvorfor har du ikke skrevet noe om Grand Underground eller mulighet til å fange alle pokemonene fra generasjon 1-4? Har du i det hele tatt klart å slå Elite Four?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Chronicos skrev:

For en tåpelig anmeldelse. Jeg hoppet over originale Diamond and Pearl, i sin tid, så kan ikke uttale meg om det. Men her er det kun ren sammenligning med den originale. Hvorfor har du ikke skrevet noe om Grand Underground eller mulighet til å fange alle pokemonene fra generasjon 1-4? Har du i det hele tatt klart å slå Elite Four?

Kan nevne kort, også nedtur. I originalene hadde du møbler for å møblere din egen hule, i remaken er møblene ikke eksisterende og i stedet for erstattet med statuer som skal påvirke spawnrates
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Har spilt Pokemon i mange år nå, og denne remaken er det Pokemon-spillet som falt mest i smak siden serien forlot Nintendo DS. Kvaliteten på dette spillet er langt over det Sword/Shield leverer, og det er sjeldent jeg faktisk blir utfordret i Pokemon-spill. Det ble jeg her.

Jeg er åpenbart ikke enig med anmelder her. Dette var et stort steg opp i kvalitet på gameplayet. Perfekt? Nei. Bedre enn orginalen? Tja. Beste tradisjonelle Pokemon-spillet på lang tid? Definitivt!

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
busemannsatan skrev:

Har spilt Pokemon i mange år nå, og denne remaken er det Pokemon-spillet som falt mest i smak siden serien forlot Nintendo DS. Kvaliteten på dette spillet er langt over det Sword/Shield leverer, og det er sjeldent jeg faktisk blir utfordret i Pokemon-spill. Det ble jeg her.

Jeg er åpenbart ikke enig med anmelder her. Dette var et stort steg opp i kvalitet på gameplayet. Perfekt? Nei. Bedre enn orginalen? Tja. Beste tradisjonelle Pokemon-spillet på lang tid? Definitivt!

Helt enig i det du skriver. Å spille BDSP føles ut som å spille Diamond/Pearl bare med bedre grafikk. Det er jo ikke noen vits i å gjøre store forandringer på et spill som var et av de beste Pokemon spillene til DS. Storkoser meg så langt :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...