Gå til innhold

Tenåringsgutt med lange negler


Anbefalte innlegg

Har en arbeidskollega som har en sønn med lange negler og er ikke sånn at han har glemt å klippe de for han har hatt de lenge nå, sønnen hans er rundt 18-19 år, og i dag møtte jeg på en arbeidskollega av meg som også hadde lange negler (rundt 25 års alderen), også han av det mannlige kjønn, wtf tenker jeg, hva skjer? Er det en trend eller hva?

Har hørt om de som bruker narkotika som har lange negler eller at en liten nagl på lillefingeren signaliserer rikdom i østen, men her er det jo snakk om 10 lange negler.

 

Endret av Uderzo
gjenopprettet slettet innhold.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hansien skrev (1 minutt siden):

Hvorfor bryr du deg om dette? 

Hva er det for spørsmål? Men om du må vite det, er det for at jeg er nysgjerrig og for min generasjon er det helt utenkelig at menn skal ha lange negler, men hva folk gjør er egentlig likegyldig for meg, jeg er ikke så veldig begeistret over kvinnfolk med lange negler heller egentlig, men sånn passe lengde.

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (9 minutter siden):

Hva er det for spørsmål? Men om du må vite det, er det for at jeg er nysgjerrig og for min generasjon er det helt utenkelig at menn skal ha lange negler, men hva folk gjør er egentlig likegyldig for meg, jeg er ikke så veldig begeistret over kvinnfolk med lange negler heller egentlig, men sånn passe lengde.

For to tre tiår tilbake var d også utenkelig med mørkhudede på bygda. Verden går fremover og endrer seg, og d r ikke alt en får svar på. Ja d å ha lange negler som mann kan gremstå "ubarskt" eller hvaenn man måtte tolke d som, men igjen ikke.

Lenke til kommentar
nacario skrev (Akkurat nå):

For to tre tiår tilbake var d også utenkelig med mørkhudede på bygda. Verden går fremover og endrer seg, og d r ikke alt en får svar på. Ja d å ha lange negler som mann kan gremstå "ubarskt" eller hvaenn man måtte tolke d som, men igjen ikke.

Jeg ville egentlig sagt upraktisk igrunnen, iallefall for min del.

"Ubarskt" vet jeg ikke helt, en tiger har lange klør å den er iallefall ikke  "ubarsk"

Lenke til kommentar
^fmj skrev (3 minutter siden):

Hva er lang i dette tilfellet? Hvor mange centimeter? Negllakk? Det er vel slikt som er mye vanligere nå enn tidligere. Spiller han gitar?

Såkalt kokainnegl er vel vanligst å ha på lillefingeren. Gjert Ingebrigtsen har / hadde en slik.

Aner ikke hvor lange de er men sikkert rundt 10-15mm, ikke neglelakk, spiller ikke gitar. 

Ja, kokainnegl er jeg klar over.

Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (55 minutter siden):

Jeg ville egentlig sagt upraktisk igrunnen, iallefall for min del.

"Ubarskt" vet jeg ikke helt, en tiger har lange klør å den er iallefall ikke  "ubarsk"

Du svarer deg selv når du drar den sammenligningen. Spørsmålet ditt r vel i grunn ubetydelig. 

 

Lenke til kommentar
nightowl skrev (30 minutter siden):

Sammenlignet med alt det andre rare som ungdommer gjør idag (gjerne dokumentert på TikTok), er ikke lange negler så ille. Dette er vel bare enda en klein og rar fad som snart går over .. Forstå vitsen med lange negler på gutter/menn den som kan.

Ja altså, det må jo være veldig upraktisk spør du meg, jeg knekker negler over en lav sko jeg, bare det er pittelitt lengde på de, skal ikke mer til enn at jeg skal støvsuge sofaen og må flytte en pute før jeg har knukket en negl.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Dragonlove skrev (På 12.11.2021 den 17.46):

Hva er det for spørsmål?

Et genuint, brutalt og direkte spørsmål på hvorfor du bryr det om en slik ting jeg vil kategorisere som filleting.

Dragonlove skrev (På 12.11.2021 den 17.46):

Men om du må vite det, er det for at jeg er nysgjerrig og for min generasjon er det helt utenkelig at menn skal ha lange negler, men hva folk gjør er egentlig likegyldig for meg, jeg er ikke så veldig begeistret over kvinnfolk med lange negler heller egentlig, men sånn passe lengde.

Jeg skyter i blinde og antar du er 50+ i og med du skriver "min generasjon". Nå var det jo ikke akkurat vanlig med lengre negler på gutter når jeg var 18 for 14 år siden, men selv da fantes det unntak og det fremstod som at dette var av folk som enten hadde mer kontakt med sin feminine side, var i et miljø hvor lengre negler enten var status eller mer utbredt eller rett og slet homofili. Og det var da i bunn og grunn helt greit da. Folk fikk nå gjøre som de ville, og jeg antar slikt er mer akseptert den dag i dag. Nøyaktig hva som er årsaken i dette tilfelle som du blir nysgjerrig på aner jeg ikke, da jeg ikke kjenner vedkommende så det kan jeg ikke gi deg svar på. Er du bekymret av noe slag kan det være greit å ta to ord med vedkommende eller dets foresatte.

Jeg ser du og lengre ned i tråden kommenterer med at du knekker negler fort og finner lange negler upraktiske.  Jeg kan ikke ta eksempler fra meg selv her siden jeg aldri har hatt lange negler, men det er latterlig ofte jeg må gå til min bedre halvdel og spørre om hjelp til å plukke opp noe flatt noe fra gulvet eller andre overflater uten muligheter for å dytte dette over en kant, men jeg kan godt ha noe vell pølsete fingre. Og hun knekker ikke negler oftere enn jeg gjør trass at hun rett som det er blir med ut i garasjen og skrur. Kan du rett og slett ha svake negler?

Lenke til kommentar
Hansien skrev (33 minutter siden):

Et genuint, brutalt og direkte spørsmål på hvorfor du bryr det om en slik ting jeg vil kategorisere som filleting.

Jeg skyter i blinde og antar du er 50+ i og med du skriver "min generasjon". Nå var det jo ikke akkurat vanlig med lengre negler på gutter når jeg var 18 for 14 år siden, men selv da fantes det unntak og det fremstod som at dette var av folk som enten hadde mer kontakt med sin feminine side, var i et miljø hvor lengre negler enten var status eller mer utbredt eller rett og slet homofili. Og det var da i bunn og grunn helt greit da. Folk fikk nå gjøre som de ville, og jeg antar slikt er mer akseptert den dag i dag. Nøyaktig hva som er årsaken i dette tilfelle som du blir nysgjerrig på aner jeg ikke, da jeg ikke kjenner vedkommende så det kan jeg ikke gi deg svar på. Er du bekymret av noe slag kan det være greit å ta to ord med vedkommende eller dets foresatte.

Jeg ser du og lengre ned i tråden kommenterer med at du knekker negler fort og finner lange negler upraktiske.  Jeg kan ikke ta eksempler fra meg selv her siden jeg aldri har hatt lange negler, men det er latterlig ofte jeg må gå til min bedre halvdel og spørre om hjelp til å plukke opp noe flatt noe fra gulvet eller andre overflater uten muligheter for å dytte dette over en kant, men jeg kan godt ha noe vell pølsete fingre. Og hun knekker ikke negler oftere enn jeg gjør trass at hun rett som det er blir med ut i garasjen og skrur. Kan du rett og slett ha svake negler?

50+ haha :lol: her snakker vi dårlig menneskekjenner, men fair enough.

trenger ikke skrive en svær avhandling, var bare ute etter ett simpelt svar, men tydeligvis så var dette ett hårsårt tema og da kommer "Forumekspertene" frem fra skapet med all slags teorier.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...