Gå til innhold

Er det noen her som spiller


Anbefalte innlegg

Synest det er et helt sinnsykt bra strategi spill, alt er så bra bygd opp det eneste sure er at det fan ikke er hurtigtaster til tradingen!!! :angry:

 

Syns age of mythology var en nedgang i forhold, greit nokk spill men likte ikke det med soominga. :mad: Synnest det er noe skjiiiit på alle nye strategispill. ødelegger formye av grafikken. :no:

Endret av <[47]>
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Red Alert 2 er et skikkelig dårlig spill :p

 

De skulle slutta å melke C&C serien etter første Red Alert.

Vet ikke om du har prøvd C&C Generals, men det er absolutt ikke noe dårlig spill...

 

 

 

...dessuten vet jeg ikke om det finnes mange hærer som spiller AoE2 :tease:

Lenke til kommentar

Jeg spilte en del Age of kings før, men ikke så mye nå lenger. Det går mest i SWG, RvS og OFP nå for tiden. Er med i claner i alle 3 så må fordele tiden litt :p

 

Btw Generals kan man ikke kalle for et dårlig spill, synes ikke red alert 2 var et dårlig spill.

Lenke til kommentar

Joda, spiller fremdeles Age Of Kings - The Conquerors. Det er uten tvil det beste strategispillet noensinne, med en overlegen AI som hele tiden overrasker stort med taktiske kontringer (imho).

 

Westwood sine C&C (inkl. Red Alert 1&2) har i all tid vært utrolig forutsigbare. Den "rusher", stiller du vansklighetsgraden opp så kommer "rushet" tidligere med flere enheter. Stiller du ned, så kommer det senere og ikke i fult så mange enheter.

 

Cluet for å vinne er å stå i mot de første angrepene, deretter er det en smal sak å kjøre over fi etterpå.

 

Syntes Age Of Mythology også er et bra spill med rimelig bra AI, men som trådstarter sier så er overgangen til 3d ikke helt godkjent.

 

Rise Of Nations var morsomt i 2 timer.

 

Nå venter jeg i spenning på spillet: Knights Of Honor og håper det er en verdig utfordrer til Age Of Kings... :dribble:

 

 

des,OUT!

Endret av Desdichado
Lenke til kommentar
AoE2 er alt for dårlig balansert. Ganske enkelt masse-produser units som kun koster tre og mat. Drit i alt som koster gull og/eller stein. Thats it. Er ikke morro engang. (Annet enn om du møter en som kjøper dyre units da...  ;) ) Kjør russer taktikk!

ehh du har tydeligvis ikke NOE kunnskap om spillet!!! hvis du setter 200 units som koster mat og gull, opp imot 200 units som koster mat og ved, hvem tror du vinner da? de som koster gull selvfølgelig med tap på kanskje bare 50stk kanskje mindre hvis du trykker på unitn så står det hva den har i attack, armor og hp det er ganske vesentlig det vet du. Tydelig at du ikke kan en skjit om spillet :D

 

syns det er det beste og mest balanserte strategi spillet som er, du kan jo prøve å slå en hard computer med bare å kjøre tre/mat uniter du kommer til å bli eiiiiid!!

Ha dust :p

Lenke til kommentar
>,12/01/2004 : 19:04]
Jeg spiller noe AoE2TC enda, men det er vanskelig og finne folk å spille imot..

Du kan godt spille mot meg forutsett at du er god, finner bare elendige folk på nettet!!! test "hvilken unit er hester svake mot?"

Spearman...

Ja spearmen og men de er enda svakere mot "camels", de blir totalt knust mot dem. :yes: Så nestn riktig da :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...