Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder er skadelig for menn.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neffi skrev (10 minutter siden):

Det går vel med meg som det går med han som kaster servietter når han skal svare for seg.

Eh..? Hvordan går det med deg da? Du flytter en serviett fra ene siden av bordet til den andre (uten å treffe noen) og får kjeft for vold? Mye mulig. Jeg har ingen problemer med å tro at du får kjeft for all verdens usakligheter.

EDIT: Forresten... Hvordan vet du om det var for å svare for seg eller beskytte seg? Hmm..?

Endret av fokkeslasken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (1 minutt siden):

Eh..? Hvordan går det med deg da? Du flytter en serviett fra ene siden av bordet til den andre (uten å treffe noen) og får kjeft for vold? Mye mulig. Jeg har ingen problemer med å tro at du får kjeft for all verdens usakligheter.

Du beskylder meg for å skulle ha drukket når du ikke har argumenter å komme med.

Alvorlig talt.

Jeg kjenner en pilot, en pirat og en politikonstabel som er større en din pappa. 

Er vi på samme nivå snart?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Neffi skrev (1 minutt siden):

Du beskylder meg for å skulle ha drukket når du ikke har argumenter å komme med.

Alvorlig talt.

Jeg kjenner en pilot, en pirat og en politikonstabel som er større en din pappa. 

Er vi på samme nivå snart?

Nei. Du rir et "poeng" du ikke vil klarlegge og som du ikke heller vet et fnugg om, men du tror tydeligvis masse om det. Og når det bare er ufinheter tatt ut av løse luften om ting du ikke på noen måte kan vite noe om, da må man jo begynne å lure.

Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (3 minutter siden):

Nei. Du rir et "poeng" du ikke vil klarlegge og som du ikke heller vet et fnugg om, men du tror tydeligvis masse om det. Og når det bare er ufinheter tatt ut av løse luften om ting du ikke på noen måte kan vite noe om, da må man jo begynne å lure.

Nå vet jeg ikke hva du sikter til, og skal jeg bruke din logikk må jo det bety at du er full.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
9 hours ago, knopflerbruce said:

Beggars cant be choosers, er de fleste individene som er desperate menn, er det DE som må justere sine krav. Mitt inntrykk er at kvinner i stor grad er tilfreds med situasjonen "finner jeg ingen som er en god match, har jeg det bedre alene", i motsetning til den gruppen av menn som lar mangel på matcher på Tinder o.l. gå inn på seg. Vinklingen hos flere her, vitner jo også om det. "Kvinner som sikter for høyt, slik at menn forblir single". Det blir for dumt å hive ballen over til dem som er minst motiverte for endring her.

Jeg har ihvertfall sett mange tråder og lest mange innlegg fra de som har bikket 30-årene som er like misfornøyd med livet som de som ikke har blitt valgt. Når 30/40-årene er der og de nekter å fire på kravene fordi de ble vandt til en viss standard tidligere, så hevder de ovenfor seg selv og andre at de har det bedre alene når de ikke oppnår å få denne samme standarden igjen, mens de sitter der barnløse og klager over at de som de aldri tidligere ville vurdert å ta i, reiser til utlandet for å finne partner.

Jeg har slått meg til ro med hvordan det er. Jeg har blitt litt gammel, men jeg har tiden på min side. Jeg kan bli 50 år før familie blir en realitet, juhuu👏 Sånn hvis man tenker over det, så burde noen være mer desperate enn andre ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, knopflerbruce said:

Jeg er ikke overrasket over at det ligger litt JP i bunn, ut fra det du skriver ellers. Han støtter kanskje dette med "kvinners fortid bla bla"?

Forøvrig har det vært poenget mitt fra første post at menn burde ta tak i det som hindrer dem i å møte kvinnene på det de ønsker, fremfor å gjøre som de jeg krangler med her - som i hovedsak ender opp med å klage over et "rigget system", "kravstore kvinner" eller andre måter å dytte ansvaret og endringsbyrden bort fra den (kronisk) single.

Men igjen: man trenger ikke JP for å skjønne dette, selv jeg har skrevet det i tilsvarende tråder lenge før JP ble noen kjendis. Og, jeg er ikke alene. "Gjør noe med problemene dine" er ikke en banebrytende tanke bare noen få intellektuelle er i stand til å finne.

Det er fritt fram for deg å date slike kvinner om du vil. Det er ingen som skal stoppe deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (Akkurat nå):

Glemme det du kontinuerlig har gjentatt i løpet av siste timen (?) er vel ikke et godt tegn hvertfall. Men jeg kan skjønne at du vil overse det så du slipper forvare det.

Jeg trenger ikke forsvare at du kaster servietter og nedsettende kommentarer på folk. Det får du forsvare selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Neffi skrev (1 minutt siden):

Jeg trenger ikke forsvare at du kaster servietter og nedsettende kommentarer på folk. Det får du forsvare selv.

Hva er egentlig problemet ditt med dette? Jeg regner med at du tar det for gitt at jeg har angrepet noen, men ... tenk, bare tenk deg om litt ... kan det finnes en variant hvor det ikke er tilfellet? Nei? Ok. Bare du får rett så er det vel det samme om det er via sannhet eller ren fantasi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (Akkurat nå):

Hva er egentlig problemet ditt med dette? Jeg regner med at du tar det for gitt at jeg har angrepet noen, men ... tenk, bare tenk deg om litt ... kan det finnes en variant hvor det ikke er tilfellet? Nei? Ok. Bare du får rett så er det vel det samme om det er via sannhet eller ren fantasi.

Jeg ser jo med egne øyne hvordan du rakker ned på og angriper personer som ikke er enig med deg. Skal du få meg til å tro at dette ikke er hvordan du kommuniserer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Neffi skrev (1 minutt siden):

Jeg ser jo med egne øyne hvordan du rakker ned på og angriper personer som ikke er enig med deg. Skal du få meg til å tro at dette ikke er hvordan du kommuniserer?

Har jeg rakket ned på og angrepet noen? Da tror jeg du får være mer spesifikk, for det har ikke vært min intesjon. Konfronterende, javel, men det er jo ikke det samme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (Akkurat nå):

Har jeg rakket ned på og angrepet noen? Da tror jeg du får være mer spesifikk, for det har ikke vært min intesjon. Konfronterende, javel, men det er jo ikke det samme.

Det er ikke konfronterende å slenge ut påstander om at folk har drukket. Det er umyndiggjøring og manipulering. Dritkasting og oppkast. Og det er ikke første gangen jeg ser det fra deg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Neffi skrev (1 minutt siden):

Det er ikke konfronterende å slenge ut påstander om at folk har drukket. Det er umyndiggjøring og manipulering. Dritkasting og oppkast. Og det er ikke første gangen jeg ser det fra deg!

Det er vel omtrent på linje med å repetere en sak som nedsettende selv når du ikke vet en tøddel om den. Du vet, slik du har gjort hele ettermiddagen til meg.

For å låne dine egne ord: Det er umyndiggjøring og manipulering. Dritkasting og oppkast.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (5 timer siden):

Klarer du også fortelle hva denne "Rydd rommet ditt" greia er for noe, eller er det bare noe du syntes høres tullete ut så da repeterer du det?

Her er en variant av deg snakke nedsettende for å umyndiggjøre dine medmennesker. Hvor mange eksempler vil du ha? Syns du dette er en ok måte å snakke til folk på?

En sånn kommentar brukes kun som hersketeknikk for å umyndiggjøre noens kommentar og det er kvalmt! Ikke ordene eller hvordan de treffer, men du er kvalmende når du snakker sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Neffi skrev (1 minutt siden):

Her er en variant av deg snakke nedsettende for å umyndiggjøre dine medmennesker. Hvor mange eksempler vil du ha? Syns du dette er en ok måte å snakke til folk på?

En sånn kommentar brukes kun som hersketeknikk for å umyndiggjøre noens kommentar og det er kvalmt! Ikke ordene eller hvordan de treffer, men du er kvalmende når du snakker sånn.

Er det ikke noe du syntes høres tullete ut..? Og om det er slik at du syntes det høres tullete ut, er det ikke derfor du skrev det? Hva mer du leste ut av det kan jeg rett og slett ikke stå ansvarlig for.

Syntes du derimot ikke at det høres tullete ut, da beklager jeg selvfølgelig utsagnet, men jeg vil nevne at du på samme utpust indikerte at noen ikke trengte virkeligheten på grunn at JP. Vanskelig å lese det som noe annet enn at du syntes det var tullete. Slik de fleste som hinter til at noen avskriver virkeligheten gjerne mener.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (2 minutter siden):

Er det ikke noe du syntes høres tullete ut..? Og om det er slik at du syntes det høres tullete ut, er det ikke derfor du skrev det? Hva mer du leste ut av det kan jeg rett og slett ikke stå ansvarlig for.

Syntes du derimot ikke at det høres tullete ut, da beklager jeg selvfølgelig utsagnet, men jeg vil nevne at du på samme utpust indikerte at noen ikke trengte virkeligheten på grunn at JP. Vanskelig å lese det som noe annet enn at du syntes det var tullete. Slik de fleste som hinter til at noen avskriver virkeligheten gjerne mener.

Ikke spill idiot! Syns du det er greit å snakke sånn til folk? Og slenge på at folk drikker? Er dette god kommunikasjon??

Vi er jo flere her som ser hva du skriver. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Neffi skrev (1 minutt siden):

Ikke spill idiot! Syns du det er greit å snakke sånn til folk? Og slenge på at folk drikker? Er dette god kommunikasjon??

Like god kommunikasjon som dine stadige hint om servietter.

Neffi skrev (1 minutt siden):

Vi er jo flere her som ser hva du skriver.

Fint.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (17 minutter siden):

Er det ikke noe du syntes høres tullete ut..? Og om det er slik at du syntes det høres tullete ut, er det ikke derfor du skrev det? Hva mer du leste ut av det kan jeg rett og slett ikke stå ansvarlig for.

Syntes du derimot ikke at det høres tullete ut, da beklager jeg selvfølgelig utsagnet, men jeg vil nevne at du på samme utpust indikerte at noen ikke trengte virkeligheten på grunn at JP. Vanskelig å lese det som noe annet enn at du syntes det var tullete. Slik de fleste som hinter til at noen avskriver virkeligheten gjerne mener.

Skal forklare deg hva jeg mente en gang til:

Jeg skrev kommentaren som at J.P. hadde lagt ut åte med en sannhet "Rydd rommet ditt", sånn at han kan tjene penger på en fan-skare som sluker alt han sier uten noen kritisk tankegang! (forlate virkeligheten) Det er sånn man juger til folk. Pakker det inn i nok sannheter. Det er sånn politikere gjør, og alle karismatikere. Det er lov å bruke hodet!!

Fremdeles svarte du meg nedsettende. Da lurer jeg på hvilken standard du har når du snakker med folk. Derav tenkte jeg at du liker å kaste ting på folk. Analyse av hvordan du opptrer.

Forøvrig kan jeg forsikre deg om at jeg kaster tilbake akkurat det jeg får! Ta det gjerne som en utfordring.

Endret av Neffi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...