Gå til innhold

Spille med sønn min


Anbefalte innlegg

Hei

 

Sønn min er veldig glad i å spille fortnite, roblox og minecraft. Vi har spilt litt fortnite på ps4 sammen. Nå har han fått seg pc og spiller med venner der. Men jeg skulle gjerne funnet et spill og spilt med han. Jeg har prøvd å få til C&C tiberium wars siden jeg spilte det mye, men får ikke til å komme meg på nett med det spillet. Er det noen som har noen tips til andre spill vi kan spille sammen? Jeg har tenkt og tenkt og er helt blank. Fortnite og minecraft klarer jeg ikke. Takk på forhånd

Mats 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disney/Pixar har et spill hvor man kan spille splitscreen med masse forskjellige karakterer fra filmene. Det er story-drevet, og man hjelper hverandre.

Jeg har foreløpig kun prøvd Toy Story biten. Er litt gøy å løpe rundt som Buzz og Woody, eller kjøre den radiostyrte bilen f.eks.

Det heter RUSH: a Disney Pixar adventure

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Mener du å spille "mot" hverandre på hver deres maskin, eller sitte ved siden av hverandre og spille sammen på én maskin? Hvis det sistnevnte er aktuelt, altså at sønnen din styrer og du geleider, er de nevnte Lego-spillene og gamle point-and-click adventures som Monkey Island skikkelig bra. Kan lære masse engelsk, også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...