Gå til innhold

Samsung Z Fold/Flip 3 tråden


Skal du kjøpe en Fold/Flip 3?  

39 stemmer

  1. 1. Kommer fra en iPhone/ikke android

    • Skal kjøpe Fold/Flip 3
      2
    • Skal ikke kjøpe Fold/Flip 3
      11
    • Interessert, men har ikke bestemt meg enda
      3
    • (Svart på spørsmål 2 eller 3)
      23
  2. 2. Kommer fra en ikke foldable android telefon

    • Skal kjøpe Fold/Flip 3
      12
    • Skal ikke kjøpe Fold/Flip 3
      10
    • Interessert, men har ikke bestemt meg enda
      8
    • (Svart på spørsmål 1 eller 3)
      9
  3. 3. Kommer fra en Fold/Fold 2 eller annen foldable

    • Skal kjøpe Fold/Flip 3
      1
    • Skal ikke kjøpe Fold/Flip 3
      8
    • Interessert, men har ikke bestemt meg enda
      1
    • (Svar på spørsmål 1 eller 2)
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bbios skrev (3 timer siden):

Noen som vet vilkår på samsung sine sider angående innbytte mobiler? Minimum 2000kr. Prøvde chatten, ik noe klok svar å få. 

Du får verdien av telefonen pluss en bonus på 2000,- Det er en meny der inne et sted som lar deg sjekke hva de tilbyr for din modell.

 

Lenke til kommentar
Nwader skrev (9 minutter siden):

Du får verdien av telefonen pluss en bonus på 2000,- Det er en meny der inne et sted som lar deg sjekke hva de tilbyr for din modell.

 

Så da kan man sende inn en eldre telefon som egentlig verdt 0 på sånne innbytte greier og får 2000kr får den? 
Har en Galaxy s4 liggende og samler støv.

Lenke til kommentar
bbios skrev (14 minutter siden):

Så da kan man sende inn en eldre telefon som egentlig verdt 0 på sånne innbytte greier og får 2000kr får den? 
Har en Galaxy s4 liggende og samler støv.

https://www.samsungrecycle.no/

 

Du får prøve, men det er vel noe fine print et sted.  Det er ikke verdt å kjøpe fra noen andre butikker enn samsungs egne pga garantien man får. Det endrer seg nok når tilbudene starter eller man evt har en 10% rabattkode hos komplett.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
22 hours ago, Nwader said:

Du får verdien av telefonen pluss en bonus på 2000,- Det er en meny der inne et sted som lar deg sjekke hva de tilbyr for din modell.

 

Var det ikke 1000,-? Tenker å prøve med min gamle S8, verdt 184kr sier de.

Lenke til kommentar

Er gratis dhl express dør til dør levering fra samsung👍

Her sammenlignet med en huawei matepad pro 10.8".

 

Trikset med å registrere nederste ledd av høyre pekefinger som fingeravtrykk fungerte veldig bra, den faller der naturlig når man holder folden åpnet. Sålangt har ingen andre som har prøvd klart å åpne den, så metoden er vel relativt trygg. Hvis noen vil stjele bilder av katta og toppturer så får de lov😅

IMG_20210824_173708__01__01.jpg

IMG_20210824_173644__01.jpg

Endret av Nwader
Lenke til kommentar
thklinge skrev (11 timer siden):

En P30 Pro hadde en verdi på 430 kroner. Tror den går på finn heller 😂

Man får mer om det er en Samsung tlf tror jeg. Sånn var det før ihvertfall. Jeg hadde en hau gammel S4 eller S5 som jeg fikk igjen 2000kr for når jeg kjøpte en Note. Den var verdiløs egentlig, men siden det var S serie hadde de minimums pris på 2000kr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
18 minutes ago, minim said:

Man får mer om det er en Samsung tlf tror jeg. Sånn var det før ihvertfall. Jeg hadde en hau gammel S4 eller S5 som jeg fikk igjen 2000kr for når jeg kjøpte en Note. Den var verdiløs egentlig, men siden det var S serie hadde de minimums pris på 2000kr.

Fikk logget inn nå og ser det står 2000kr, det er jo kjekt.

edit: Ser ut som man må bestille fra Samsung for å få 2000kr, på Komplett stod det 1000kr bare. Ser ikke noe mulighet for innbytte i Samsung Members-appen enda, tar kanskje noen dager før det dukker opp.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
=Øyvind= skrev (51 minutter siden):

Fikk logget inn nå og ser det står 2000kr, det er jo kjekt.

edit: Ser ut som man må bestille fra Samsung for å få 2000kr, på Komplett stod det 1000kr bare. Ser ikke noe mulighet for innbytte i Samsung Members-appen enda, tar kanskje noen dager før det dukker opp.

På Samsungs side må man legge inn en kode manuelt ved utsjekk for å få innbytterabatten.

Endret av Nwader
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
22 hours ago, Nwader said:

På Samsungs side må man legge inn en kode manuelt ved utsjekk for å få innbytterabatten.

Ja, ser de tilbyr 2000kr. Jeg har allerede kjøpt fra Komplett som reklamerer for 1000kr tilbake ved innbytte, nesten verdt å bestille fra Samsung i stedet.

Når jeg forsøker innbytte kommer jeg ikke lengre enn dette, noen andre som har klart å komme videre?

 

1.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Fikk tilbud av Telia om å bytte til phantom black flip 3, siden lavender er utsolgt til 9ende september. Så jeg kan velge mellom å få telefonen på mandag, eller vente litt over 2 uker og få den lilla. Jeg er så utålmodig av meg, så jeg vet virkelig ikke hva som betyr mest for meg, kulest utseende eller får den tidlig. 

Lenke til kommentar

Bestilte min z fold 3 fra Telenor for en god stund siden.

Grønn med 256 GB.

Har enda ikke fått noen bekreftelse på at den er sendt fra dem, men siden deres er oppdatert til "forventet levering 10 september"

Lurer på om jeg må vente såpass lenge.

 

Virker som om telefonen har samme begrenset produksjon som alt annet i år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...