Gå til innhold

Uoppgjort aksjehandel

Nathaniel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle kjøpe min første utenlandske aksje, jeg trodde beløpet ble trukket fra konto samme dag (det skjedde ikke). Har fått en e-post om at jeg har en uoppgjort aksje handel, dette fordi det ikke var dekning på konto på oppgjørsdag. 
I e-posten ber dnb meg om å overføre finansielle midler umiddelbart slik at oppgjøret får gjort opp handelen, visst ikke tvangsselges aksjene.

Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Aksjene ble kjøpt på en aksje brukskonto i dnb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 8/11/2021 at 11:19 AM, Nathaniel said:

Jeg skulle kjøpe min første utenlandske aksje, jeg trodde beløpet ble trukket fra konto samme dag (det skjedde ikke). Har fått en e-post om at jeg har en uoppgjort aksje handel, dette fordi det ikke var dekning på konto på oppgjørsdag. 
I e-posten ber dnb meg om å overføre finansielle midler umiddelbart slik at oppgjøret får gjort opp handelen, visst ikke tvangsselges aksjene.

Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Aksjene ble kjøpt på en aksje brukskonto i dnb

Jeg fikk tilsvarende epost, men jeg har solgt aksjer og venter på oppgjøret så jeg skal selvsagt ikke betale noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...