Gå til innhold

EA jobber angivelig med et nytt Dead Space


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man liker sjelløs stemning ødelagt av å være designet for co-op, så var det nok fornøyelig.  
 

Sleit ekstremt med å fullføre spillet siden det var så vanvittig dårlig sammenlignet med de to foregående. Det føltes som horde-mode skrudd opp til 11 pakket inn i pen grafikk. Det var rett og slett bånn i bøtta opplevelse for men del, helt elendig.

Totalt blottet for stemning, og en ren action fuck-fest fra start til slutt!

Jeg har inntrykk av at mange mener det ble litt for mye action orientert allerede i DS2, men rent personlig syns jeg da traff en gabske fin og godt utført balansegang her. Men det er min mening selvsagt!

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Griner av glede om Dead Space kommer tilbake, så lenge det ikke blir en patetisk gjennomført reboot selvsagt. Det originale studioet/teamet samt Glen Schofield er jo ikke med, så holder meg skeptisk inntil videre.

Vet ikke helt om jeg er fan av at det visstnok skal være en "reimagination" av serien heller da det kan gå begge veier. De burde bare fortsatt med Dead Space 4 siden 3'eren endte i en cliffhanger.

Lenke til kommentar
Mala skrev (19 timer siden):

Om man liker sjelløs stemning ødelagt av å være designet for co-op, så var det nok fornøyelig.  
 

Sleit ekstremt med å fullføre spillet siden det var så vanvittig dårlig sammenlignet med de to foregående. Det føltes som horde-mode skrudd opp til 11 pakket inn i pen grafikk. Det var rett og slett bånn i bøtta opplevelse for men del, helt elendig.

Totalt blottet for stemning, og en ren action fuck-fest fra start til slutt!

Jeg har inntrykk av at mange mener det ble litt for mye action orientert allerede i DS2, men rent personlig syns jeg da traff en gabske fin og godt utført balansegang her. Men det er min mening selvsagt!

Min mening
Dead Space    :  9/10 Skrekk
Dead Space 2 : 10/10 Skrekk/action
Dead Space 3 :   7/10 Action

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...