Gå til innhold

Hva er IQ-en din?


leafblade

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde 132 på highsosiety eller hva det het, 138 på tickle og 136 på mensa, men glemmer å sette på oppvaskmaskinen, og poste brev osv. Slike tester gjelder kunn ved et lite spekter av inteligensen til folk som det er påpekt her. Gikk foresten 4 år på 3 årig ingeniørstudier. Så kan vel kalle meg logisk smart, men jævli sløv til lekselesing og huske å sette på oppvaskmaskinen/vaskemaskinen. Får mye kjeft av kjerringa pga det.

Endret av SmoPe
Lenke til kommentar

Nrk sin test var piss der fikk jeg 105 eller noe. Jeg har tatt mensa sin og der fikk jeg "godt mulig å komme inn". Eller så har jeg tatt andre der ligger jeg på 127-137. (137 på mensa.dk mener jeg det var.)

Endret av Koffe
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

132 på high IQ greia (dere tror ikke den _kan_ være en smule forskjøvet siden de faktisk vil ha medlemmer til å betale 79$ i entrance fee :p)

130-noe på mensa.dk (lenge siden)

Og tilbud om å være med i mensa i en sånn test de holdte, men gjorde ikke noe med det. Er vel rundt 130ish tror jeg.

 

En seriøs og bra test som måler andre evner er denne: http://queendom.com/tests/access_page/inde...?idRegTest=1121

Min frue er psykolog og de tok en EQ test under studiet som hun scoret likt på, noe som jo kanskje gir den litt troverdighet. Koster vel 6$ for hele testen, men er imho verdt det. Masse god info inkludert ting du kan/bør jobbe med.

Jeg fikk 114 totalt, men toppet 148 på noen deler og scora 55 på andre. Mer tror jeg ikke jeg deler :p

 

 

Og hvorfor man alltid får flere høye tall på tråder om IQ, penislengde eller benkpress maks tror jeg de fleste klarer å skjønne selv.

Endret av araziel
Lenke til kommentar

Mr-crust fortjener årets bumpepris om ikke annet.

 

Min iq er 134 på mensa sin, og 142 på illustrert vitenskap. Har tatt dem før, så vil ikke ta dem igjen for å ødelegge resultatet, men jeg føler meg ikke særlig smart. Sliter for tiden med masse logiske ting, men akkurat iq-tester er jeg flink til.

Har hatt screenshots, men de har nok gått tapt i div formateringer av pcen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...